WW S-works

Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

en wanneer is em klaar?
ooSoo
Mountainbiker

Post by ooSoo »

Nick => Welke wedstrijden dat ik ga rijden weet ik nog niet maar er gaan er zeker en vast een paar bij zitten die ik ga rijden in Frankrijk en Duitsland

Joybiker => Die WCS toestanden waren al een tijdje geschrapt van het lijstje en er stonden er op van tune ( maar toch bedank )

Absalon => wanneer de bike klaar gaat zijn weet ik nog niet , normaal is alles voorzien dat hij eind december zal klaar zijn , mn kader gaat normaal binnen 2 weken binnenkomen en het gerief ga ik dan gaan halen bij Baracuda ( omdat ik ook alles zelf doe ) en dan een dagje sleutelen en klaar , maar tegen dan zie je hem wel bij de showroom !!

Fluffy => ik ben ook begonnen met een bike met een deore groepje en heb daar zeker en vast leren op rijden ! dan bike met lx/xt dan eentje met xt/xtr nu mijn laatste was full xtr => dus moet je niet verlagen vind ik , dus ga ik nu met X.O rijden , snap je me nu !??
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

Corratec wrote:Absalon => wanneer de bike klaar gaat zijn weet ik nog niet , normaal is alles voorzien dat hij eind december zal klaar zijn , mn kader gaat normaal binnen 2 weken binnenkomen en het gerief ga ik dan gaan halen bij Baracuda ( omdat ik ook alles zelf doe ) en dan een dagje sleutelen en klaar , maar tegen dan zie je hem wel bij de showroom !!

een moment om naar uit te kijken alé :drunk: =D>
ooSoo
Mountainbiker

Post by ooSoo »

Jah het kriebelt nu al om hem te monteren maar altijd die verdomde tijd van het wachten op de leveringen !
absalon
Mountainbiker

Post by absalon »

heb net hetzelfde voor op mijn twisters #-o
Funny Biker
Mountainbiker

Post by Funny Biker »

Zal een prachtige fiets worden, let wel op dat je hem niet te klein koopt, mss krijg je nog een groeischeut en is hij binnen de kortste keren te klein. Nuja ik kom er 19 en rij nog altijd op mijn MTB van toen ik bij de juniors reed en die koste ook een hoop geld. Kzeg wel een wedstrijdbike blijft niet lang mooi, (valparijen :wink: )
ooSoo
Mountainbiker

Post by ooSoo »

Jah da weet ik dat da nie lang schoon blijft .
Van die maat , ik heb er zonder overdrijven zeker 2 maand zitten pijzen van welke maat ik ging nemen een 18" of 19" en het is toch een 19" geworden omdat een 18" toch op het nippertje ging zijn.
na veel meten en denken ben ik er toch uit gekomen
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

hoe lang zit je nu al zonder bike?
ooSoo
Mountainbiker

Post by ooSoo »

Ik heb nooit zonder bike gezeten , mijn corratec is nog niet verkocht en heb ook nog een gary fisher staan , waar ik nu de laatste tijd met mtb

Narmaal ging mijn kader deze week binnenkomen maar gisteren was er nog niets , ga straks nog een gaan vragen op ze binnen is !
philcore
Mountainbiker

Post by philcore »

Dadelijk picie's toevoegen hé. :wink:
Post Reply