10/12/06 Zedelgem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Beer van Beerst
- Mountainbiker
Toffe tocht, heel goed georganiseerd
.
Aangezien ik ook nog een dikke 20 km moest rijden om deel te nemen en op tijd moest thuis zijn twijfelde ik tussen 26 en 36 km. Maar ik heb geen keuze gehad, alleen een splitsing 26 en 36 en dan 46 km, tenzij ik weer iets gemist heb
. Volgens mijn gps was het 33 km
, dus wat was het nu?
Hoedanook, mij zien ze volgende keer terug!
Aangezien ik ook nog een dikke 20 km moest rijden om deel te nemen en op tijd moest thuis zijn twijfelde ik tussen 26 en 36 km. Maar ik heb geen keuze gehad, alleen een splitsing 26 en 36 en dan 46 km, tenzij ik weer iets gemist heb
Hoedanook, mij zien ze volgende keer terug!
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
@philiX2 Waren 2 splitsingen 1 keer vrij vroeg op parcours
2 keer juist voor ingaan van laatste
bos van de dag.
Verder idd. dikke duim dvv trappers bedankt voor alweer een goeie zondag morgen en die tongerlo's hebben me nog beter gesmaakt dan altijd leffe.
Tot volgend jaaere
2 keer juist voor ingaan van laatste
bos van de dag.
Verder idd. dikke duim dvv trappers bedankt voor alweer een goeie zondag morgen en die tongerlo's hebben me nog beter gesmaakt dan altijd leffe.
Tot volgend jaaere
Inderdaad, een weekendje met twee vaste waarden op de Westvlaamse MTB-kalender : na 's zaterdags Hertsberge afgehaspeld te hebben, 's zondags in Zedelgem (wegens zaterdagnacht pas om 5.30 in " 't nest" en zondagochtend verre van fris , pas om 9 u. er uit gerold) gekozen voor de middelste toer, de 36 km. Het was een schitterend parcours, zeer goed berijdbaar en hele leuke uitgezette stukjes in de bossen, waarvan ik het laatste nog een keertje opnieuw heb gedaan. Proficiat Zedelgem, 't was dik in orde.
Rik C - Klerken
Rik C - Klerken
- De veurnsche bikers
- Mountainbiker
Post by De veurnsche bikers »
Proficiat aan de organisatoren , het was een mooie tocht !
Volgend jaar zijn we zeker terug van de partij !
Basso zeker, en zonder pech !!!
Volgend jaar zijn we zeker terug van de partij !
Basso zeker, en zonder pech !!!
Hoi,
Dit weekend ook een tweeluik gereden (Hollebeke en Zedelgem)
. Zedelgem reeds voor de derde maal en vond deze de beste van de drie
Heb wel pech gehad, de shifter van mijn achterderailleur kapot en zo de volledige rit op de grote molen moeten rijden, maar het is overal redelijk goed gelukt.
Volgend jaar ben ik zeker weer present.
Grtzz
Dit weekend ook een tweeluik gereden (Hollebeke en Zedelgem)
Heb wel pech gehad, de shifter van mijn achterderailleur kapot en zo de volledige rit op de grote molen moeten rijden, maar het is overal redelijk goed gelukt.
Volgend jaar ben ik zeker weer present.
Grtzz
Van Zedelgem afkomstig zijnde (vanaf mijn 20ste naar Nieuwpoort verhuisd) wil ik de TT aldaar natuurlijk niet missen.
Altijd leuk om weer eens door 'De Stakedreve', 'den Taliebus', door 'de bussen van den depot' te fietsen, en door Beisbroek, Tudor, en Tillegembos.
Jammer dat het stuk parcours in die privé-bossen niet zo ver van 'den duiker' (onder de autostrade) er niet meer inzat. Verleden jaar was ik erg aangenaam verrast om eens in die bossen te fietsen, ik was er zelf nog nooit geweest.
Van mijn schoonbroer DVVer Pol vernam ik dat daar een toertocht is gepasseerd zonder toelating te vragen? Als dat zo is: jammer, dat was echt een mooi stukje.
Altijd leuk om weer eens door 'De Stakedreve', 'den Taliebus', door 'de bussen van den depot' te fietsen, en door Beisbroek, Tudor, en Tillegembos.
Jammer dat het stuk parcours in die privé-bossen niet zo ver van 'den duiker' (onder de autostrade) er niet meer inzat. Verleden jaar was ik erg aangenaam verrast om eens in die bossen te fietsen, ik was er zelf nog nooit geweest.
Van mijn schoonbroer DVVer Pol vernam ik dat daar een toertocht is gepasseerd zonder toelating te vragen? Als dat zo is: jammer, dat was echt een mooi stukje.