Goede ervaring met S-works_19.
Vork van overgekocht er waren wat problemen met de vork naar samen met S-works_19 naar oplossing gezocht.
Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper
Verkoop hier je komplete bike of het frame apart.
OPGELET !!!
Illya schreef:
Ik heb nog shifters (8speed) van XTR liggen in goede staat en deze mogen tegen een zacht prijsje weg. Doe maar een bod.
WIJ HADDEN SCHRIFTELIJK AKKOORD VIA PB EN BIJ HET AFSPREKEN VOOR DE DE PLAATS VAN OVERDRACHT BLIJKT DAT JE ZE AL HEBT VERKOCHT AAN HOGER BOD ZONDER MIJ EERST BOD TE VRAGEN !!!
MET DEZE PERSOON
IS ZAKENDOEN NIET AAN TE RADEN !!!!
Totaal berichten: 12
[0.01% van het totaal / 0.10 berichten per dag]
Zoek naar alle berichten van Illya
Mijn bike: Minerva Hurricane
URL foto bike:
Favoriete bikeplaatsen:
Ik heb nog shifters (8speed) van XTR liggen in goede staat en deze mogen tegen een zacht prijsje weg. Doe maar een bod.
WIJ HADDEN SCHRIFTELIJK AKKOORD VIA PB EN BIJ HET AFSPREKEN VOOR DE DE PLAATS VAN OVERDRACHT BLIJKT DAT JE ZE AL HEBT VERKOCHT AAN HOGER BOD ZONDER MIJ EERST BOD TE VRAGEN !!!
MET DEZE PERSOON
URL foto bike:
Favoriete bikeplaatsen:
-
Stappertje
- Mountainbiker
positief/negatieve ervaringen
Post by Stappertje »
Heden ochtend m'n (Stappertje) spulletjes opgehaald bij router, correct geleverd zoals hij heeft omschreven.
Ik was wat later daar ik als "stomme" hollander toch presteerde de verkeerde afrit te nemen, uiteindelijk een kwartiertje te laat op plaats van bestemming. Was echter geen probleem voor router.
Hij blij, want van z'n spullen af, en ik blij met m'n nieuwe spulletjes.
Ik was wat later daar ik als "stomme" hollander toch presteerde de verkeerde afrit te nemen, uiteindelijk een kwartiertje te laat op plaats van bestemming. Was echter geen probleem voor router.
Hij blij, want van z'n spullen af, en ik blij met m'n nieuwe spulletjes.
Re: OPGELET !!!
Dat zal dan een vergissingske geweest zijn...zaskar72 wrote:Illya schreef:
MET DEZE PERSOON![]()
IS ZAKENDOEN NIET AAN TE RADEN !!!!
![]()
![]()
URL foto bike:
Favoriete bikeplaatsen:
En zakendoen met die persoon is helemaal niet af te raden, ik ken 'em. Je loopt te hard van stapel vrees ik.