10/12/2006 TT Ham

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

zalig goei tochtje. ik voelde mij terug op en top na een slechte dag in vorselaar. kben gefilmd door de fons, heb ambras gemaakt met een cycloMIETJE!!! hij komt met veel lawaad mij voorbij gestoken vlak VOOR een klim. ik zeg nog: owéé als ge hier nie bove geraakt manneke! (want hij had me al gehindert bij het inhalen) wat ik vreesde is gebeurd. en de laatste meter stapt die lul af en hindert mij weer! gelukkig kon ik er net naast rijden en ben door gereden. aan de volgende "gevaarlijke" afdaling wil hij mij voorschieten om TE VOET! naar beneden te gaan. :evil: voos mietje verdomme.... :evil: voor de rest bangelijk goed geamuseerd! dan was jij die met zijn cannondale die na de tocht nog even bij ons stond speedfreak?
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

cube rides on wrote:ik zie ernaar uit met mijn racecubeke en men flashy rode overschoentjes. :-D
Ik was er bij en ik keek er naar... FLASHY waren ze wel.
Image
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

Vandaag was het dus weer zover onze jaarkijkse mtb-tocht,we mogen spreken van een groot succes =D> =D> bedankt aan de 2000 aanwezigen,wij hadden nooit verwacht dat we zoveel bikers mochten begroeten op onze tocht.
Hier en daar waren er dus ook enkele pijnpunten die we zo snel als mogelijk verholpen hebben,het koude water in de douches was na 30min verholpen.Wat de tocht betreft was iedereen heel tevreden over het aangebodene en had men geen probleem met de 5km extra die men moest doen om aan Kepkensberg te geraken.
Nogmaals hartelijk dank aan allen en hopelijk zien wij elkaar weer op onze tocht van 9december 2007.
De foto's komen deze week op de site.
Wat ook opgevallen is,is dat er weining vuil is achtergebleven op de verschillende parkings ondanks het uitdelen van een drankje op het einde van de tocht. =D> =D>
Last edited by lucky7 on Sun 10 Dec 2006 20:52, edited 1 time in total.
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

mijn indrukwekkende overschoenen waar ik zeker beziens mee gehad heb! :lol: :lol:
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

Eindelijk modder, begon de hoop al op te geven, verder zeer veel single tracks, eindelijk een TT om duimen en vingers af te likken. Voor de klagers over de douches en drukte, start een beetje later, geen drukte en warm water. :P :P
speedfreak
Mountainbiker

Post by speedfreak »

cube rides on wrote:dan was jij die met zijn cannondale die na de tocht nog even bij ons stond speedfreak
Yep, dat was ik.
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

cube rides on wrote:mijn indrukwekkende overschoenen waar ik zeker beziens mee gehad heb! :lol: :lol:
Nie gezien #-o maar de rest van al het schooon volk wel. :-D :-D
Kagge
Mountainbiker

Post by Kagge »

Geweldige toertocht , ongeloofelijk kikken was dit voor mij. Eerste keer dat ik zo een goede tocht heb meegemaakt met vele pittige klimmen en afdalingen waar altijd de mogelijkheid was om de gemakkelijke wege te nemen.
De bevoorraading en bepijling was dit in orde, is een tocht die vast staat in mijn agenda volgend jaar.
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

gevaarlijke afdalingen? waar? #-o
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

cube rides on wrote:gevaarlijke afdalingen? waar? #-o
Daar...
http://www.fonsmtb.be/xb.wmv
Last edited by Fons Moors on Mon 11 Dec 2006 10:11, edited 3 times in total.
Post Reply