16/12/2006 Steenbakkers VTT MOEN

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

zanneis wrote: De foto's van de uitpijling van vandaag staan ondertussen online op onze site, op de homepage doorklikken naar 09.12.2006 : foto's uitpijlen TT 2006
Ge doet mij al watertanden,zulle (vooral naar die mooie leffes op het einde :-D :-D )

Jaaaaaa,van uitpijlen krijgt ge groten dorst,hé mannen.
Parcours lag inderdaad mooi te lachen (goed berijdbaar)
En het weer kon niet beter zijn,hé voor dezen tijd van het jaar.

Geen nood,we zullen de ganse week een kaarske doen branden en dagelijks een schietgebedje om zaterdag ook zo'n weer te hebben.
taupiesj van dzoarlinge
Mountainbiker

Post by taupiesj van dzoarlinge »

De skieve lupers zullen afzakken vanuit geraardsbergen en gent. Zijn eens beniuewd.
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

[quote="kadeetje"]vandaag een steenbakkertje tegen gekomen, in hertsberge en een klapke gedaan , ,hopelijk hebben jullie ook zulk weer als vandaag en da nie sneeuw zoals vorig jaar ,ik hoorde .da het een mooi parcour zal zijn ,veel sucses en zal er zijn zaterdag, groetjes kadeetje[/quote

Dat was ik kadeetje in hertsberge we verwachten jullie zaterdag ik zal aan de tweede bevoorrading staan :wink:
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

kommil foo wrote:Dat was ik kadeetje in hertsberge we verwachten jullie zaterdag ik zal aan de tweede bevoorrading staan :wink:
't is te hopen dat ge zaterdag niet mist van bevoorrading... 't is de eerste bevoorrading waar je staat :roll: :roll:
.::Andy::.
Mountainbiker

Post by .::Andy::. »

zanneis wrote:
kommil foo wrote:Dat was ik kadeetje in hertsberge we verwachten jullie zaterdag ik zal aan de tweede bevoorrading staan :wink:
't is te hopen dat ge zaterdag niet mist van bevoorrading... 't is de eerste bevoorrading waar je staat :roll: :roll:
:lol:
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Voila,

Hier ben ik nog ne keer.
Kga een poging doen om den tocht ne keer te beschrijven :oops:
Kga beginnen met de kleinen tocht !

Start dus aan het Parochiaal Centrum 'TAP' waar we de eerste 100m direkt off-road inzetten ( en dit wegens wegenwerken :oops: ) .
Dan volgen 200 m road en zijn we vertrokken voor enkele km off-road =D> enkel onderbroken door enkele 100-den m asfalt verbindingstroken.
Na het stuk langs de vaart zit er een nieuw stuk in, een super-technisch stukje van ong. 2 X 500 m.
Dus beste bikers, in de eerste 6Km zit al bij al een goeie km asfalt :lol: , dus doseren is de boodschap :wink:
Na dat eerste stuk volgt een recuperatiestuk op de weg langs het natuurpark ' De Vaarttalluds ' waar je terug op adem kan komen.
We verlaten dan het kanaal met een serieuse klim ( road ) , en zo biken we dan richting 'hoogstraatje' eerst off-road klimmen ( langs kasteel ) en dan afdalen en een technische single track naar de ''broekenhoek'.
We biken verder naar het 'Mortagnebos' waar een lange off-road strook wacht.
Op het einde van die strook is de splitsing, de 27 rechtdoor, de andere afstanden rechts af !
Wij gaan dus rechtdoor voor een tweede recupstrook op asfalt.
Het gaat vlotjes naar de bevoorrading die op het einde van een toffe off-road strook ligt, die draait rond een beek !!! ( hier sluit de 47 Km weer aan !! )
Van daaruit biken we naar 'den uil' en zo naar 'foto te lande' waar enkele stapsteentjes wachten :oops:
We gaan nu richting St-Denijs on-road om dan de laatste 6Km aan te vatten, die weeral bijna volledig off-road zijn [-o<
Eerst lekker afdalen naar de 'Ijshoeve', dan via de 'Bouvrie' en de oude spoorweg terug naar het kanaal, waar we een nieuw stuk off-road aandoen =D>
En als laatst natuurlijk nog de bekende 'afdaling' en off-road strook langs de 'Imog - site '
Dan rest er nog 1 km terug naar af :wink:

Voila,

Morgen doe ik een poging om de 37 te beschrijven :wink:

Uw dienaar : Casper :lol:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

casper wrote:
En als laatst natuurlijk nog de bekende 'afdaling' en off-road strook langs de 'Imog - site '
die hebben we gisteren nog laten zien aan een eenzame MTB'er op het moment van het uitpijlen... Hij was vol lof over da stukske... :wink:
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

zal je wel zien kommil foo ,nie belangrijk he ,zijn al met 3 mijn broerke komt ook mee.
TARGET
Mountainbiker

Post by TARGET »

Sorry mannen!! Ik kies deze maal voor een ritje in eigen streek :P :P . Ik ga Hooglede onveilig :wink: gaan maken!! Met zes of zeven maal de beklimming =D> =D> =D> van het centrum ook steeds de moeite!!!Zal voor een andere keer zijn !!!
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

Rock Rider wrote:
casper wrote:
die hebben we gisteren nog laten zien aan een eenzame MTB'er op het moment van het uitpijlen... Hij was vol lof over da stukske... :wink:
Wie gaat er nu heel de dag met het bootje varen aan de afdaling naar het Kanaal? Lijkt me een werkske voor Andy en Beast :-)
Post Reply