TT Aartrijke 17/12/06

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bells(wacky racer)
Mountainbiker

TT Aartrijke 17/12/06

Post by bells(wacky racer) »

Hallo

Weet er iemand meer van die TT?

Grtjs

Rik
m-biker
Mountainbiker
Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Post by m-biker »

ik twijfel tussen Aartrijke en Koekelare, maar vrees voor de kwaliteit van Aartrijke :cry: Ik vermoed Koekelare, maar ook daar weet ik niet veel van...
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

In Aartrijke zijn verschillende inrichtingen die gaan van 'flauwkes' tot 'heel erg goed'. Het probleem is om te achterhalen welke deze is... :-?
piliX2
Mountainbiker

Post by piliX2 »

Ik zit ook te twijfelen tussen Aartrijke en Koekelare zondag. 10 km uiteen, moeten die mannen dat nu persé op dezelfde dag doen?
Een beetje extra info van de organisatoren kan hier blijkbaar al enkele bikers over deze of gene streep trekken. Of moeten we dat alleen op basis van de inschrijvingsprijs doen? :roll:
soyaventje
Mountainbiker

Aartrijke VTT

Post by soyaventje »

Zit er veel parcours gelijkenis in met Zedelgem van vorig weekend??
Of gaat het de andere richting uit ( richting Torhout )?
Het sojaventje en the executioner zullen er wss ook zijn; start omstreeks 08:15
m-biker
Mountainbiker
Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Post by m-biker »

piliX2 wrote:Een beetje extra info van de organisatoren...
die zijn hier blijkbaar niet aanwezig :-? , die van Koekelare wel =D>

niemand die iets weet van deze TT????
tandwiel
Mountainbiker

Post by tandwiel »

weet er iemand of dat klopt : er zou inschrijving zijn op zondag in Aartrijke tot 14 uur, is dat een tikfout of is er gewoon inschrijving tot 14u ?
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

tandwiel wrote:weet er iemand of dat klopt : er zou inschrijving zijn op zondag in Aartrijke tot 14 uur, is dat een tikfout of is er gewoon inschrijving tot 14u ?
Klopt niet hoor! Inschrijving is voorzien tot 11uur.
Ik zie gele pijltjes hangen in Torhout, zelfs in de Warande! #-o Ik vind dat dit niet kan!!! Er zijn in Torhout alleen al 6 toertochten en als andere organisaties buiten Torhout ook nog eens deze parcours gebruiken...!!!
boje
Mountainbiker

Post by boje »

Ik vind dit ook van het goede teveel,we kennen de streek rond torhout
al blindelings van buiten.Daarom ga ik naar Koekelare, daar is een vernieuwde omloop en ...gratis gluhwein.
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

katrien20 wrote:
tandwiel wrote:weet er iemand of dat klopt : er zou inschrijving zijn op zondag in Aartrijke tot 14 uur, is dat een tikfout of is er gewoon inschrijving tot 14u ?
Klopt niet hoor! Inschrijving is voorzien tot 11uur.
Ik zie gele pijltjes hangen in Torhout, zelfs in de Warande! #-o Ik vind dat dit niet kan!!! Er zijn in Torhout alleen al 6 toertochten en als andere organisaties buiten Torhout ook nog eens deze parcours gebruiken...!!!
Langs de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant is dat onvermijdelijk. Hoeveel toertochten gaan er niet langs Beisbroek en Tudor in Brugge?

Zolang elke organisatie alles mooi aanvraagt, moet het kunnen. Trouwens, ik zou normaal gezien naar Aartrijke gaan, omdat ik een collega begeleid op zijn eerste MTB rit. Hij kan alleen op zondag fietsen, dus ben ik blij voor hem dat we in de Warande kunnen rijden.

PS: niet boos zijn hé Katrientje
:wink:
Post Reply