Hallo
Weet er iemand meer van die TT?
Grtjs
Rik
TT Aartrijke 17/12/06
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- bells(wacky racer)
- Mountainbiker
Ik zit ook te twijfelen tussen Aartrijke en Koekelare zondag. 10 km uiteen, moeten die mannen dat nu persé op dezelfde dag doen?
Een beetje extra info van de organisatoren kan hier blijkbaar al enkele bikers over deze of gene streep trekken. Of moeten we dat alleen op basis van de inschrijvingsprijs doen?
Een beetje extra info van de organisatoren kan hier blijkbaar al enkele bikers over deze of gene streep trekken. Of moeten we dat alleen op basis van de inschrijvingsprijs doen?
-
soyaventje
- Mountainbiker
Aartrijke VTT
Post by soyaventje »
Zit er veel parcours gelijkenis in met Zedelgem van vorig weekend??
Of gaat het de andere richting uit ( richting Torhout )?
Het sojaventje en the executioner zullen er wss ook zijn; start omstreeks 08:15
Of gaat het de andere richting uit ( richting Torhout )?
Het sojaventje en the executioner zullen er wss ook zijn; start omstreeks 08:15
Klopt niet hoor! Inschrijving is voorzien tot 11uur.tandwiel wrote:weet er iemand of dat klopt : er zou inschrijving zijn op zondag in Aartrijke tot 14 uur, is dat een tikfout of is er gewoon inschrijving tot 14u ?
Ik zie gele pijltjes hangen in Torhout, zelfs in de Warande!
Langs de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant is dat onvermijdelijk. Hoeveel toertochten gaan er niet langs Beisbroek en Tudor in Brugge?katrien20 wrote:Klopt niet hoor! Inschrijving is voorzien tot 11uur.tandwiel wrote:weet er iemand of dat klopt : er zou inschrijving zijn op zondag in Aartrijke tot 14 uur, is dat een tikfout of is er gewoon inschrijving tot 14u ?
Ik zie gele pijltjes hangen in Torhout, zelfs in de Warande!Ik vind dat dit niet kan!!! Er zijn in Torhout alleen al 6 toertochten en als andere organisaties buiten Torhout ook nog eens deze parcours gebruiken...!!!
Zolang elke organisatie alles mooi aanvraagt, moet het kunnen. Trouwens, ik zou normaal gezien naar Aartrijke gaan, omdat ik een collega begeleid op zijn eerste MTB rit. Hij kan alleen op zondag fietsen, dus ben ik blij voor hem dat we in de Warande kunnen rijden.
PS: niet boos zijn hé Katrientje