09/12/2006 Herstberge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Yahoo
Mountainbiker

Post by Yahoo »

=D> =D> =D>

zalig parcour zeg...mocht nog wat langer geweest zijn...alles dik in orde!!
mss wa meer druk op de lanse,maar das dan ook het enigste
goeie bevoorading en red bull om te vliegen,was in superform!!

next year
=D>
Marcus 2
Mountainbiker

Post by Marcus 2 »

Iinderdaad een prachtige tocht met een zeer hoog off-road, lees bos-gehalte. Ik stond er perplex van hoeveel bos hier mag gebruikt worden, bij ons staat het vol van die opgerichte handjes.
Verder was het goed berijdbaar, beter dan verwacht eigenlijk maar een snel parcours was het zeker niet.
Proificiat aan de organisatoren !

Enigste minpuntjes, geen douches en ondanks de zeer goede uitpijling vielen de pijltjes zelf nogal klein uit.
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Allez, heb gewacht tot alle lofbetuigingen voorbij waren... :wink:
Een fantastische rit!!! =D> =D> =D> Maar dat is al jaren zo. Als je op de juiste plaats de juiste groep mensen hebt, met die liefde voor de fiets, dan benader je de perfectie. :bounce:
Deze morgen (met licht) gestart met Cowboy Peter en genoten, genoten, genoten... Wel even getwijfeld of we ook over dat hek moesten klimmen... Onze Cowboy bleek een perfecte fietcompagnon als hij niet opgejaagd wordt door Grote Plateau [-X :wink:
Bij de aankomst dan nog eens super gesoigneerd door Superfan... Mijne dag kon niet meer stuk.

Enfin, de obligate (persoonlijk) score:

Organisatie: 9/10
Bevoorradingen: 9/10
Bepijling: 8/10
Parcours: 10/10
Technische passages: 7/10
Moeilijkheidsgraad: 7/10
Fungehalte: 10/10

Graag tot de volgende...

8)
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

PRACHTIG was deze tt qua parcours en organisatie proficiat aan superfan en haar medewerkers voor deze perfect afgewerkte tt [-o< [-o< [-o<
Op sommige plaatsen kon je vlammen en op andere was het stoempen om erdoor te komen maar was heel leuk met de vele modder :wink:
Er was idd weer heel veel volk heb het gemerkt toen ik flyers ging plaatsen op de autos amai ik dacht dat die rijen gingen blijven duren :-)
Op het einde nog ne apres gehad met de broer van hans en fredje kubiek :drunk:
Volgende week word het werken op onze tt hopelijk zijn de weergoden ons ook eens gezind #-o
Zeker tot volgend jaar hertsberge en aan alle bikers volgende week met zen allen naar moen :wink:
kommil
Edge
Mountainbiker

Post by Edge »

En nu allen naar WIELSBEKE eens lekker losrijden.!!!
C a s r a n
Mountainbiker

Post by C a s r a n »

'k Heb deze tocht vandaag gereden met mijn nieuwe ploeg (die in Hertsberge een ploeggebouw heeft): 2 x de grote ronde, was een mooie training. Prima organisatie, lekker weertje, mooi parcours (net als vorig jaar dus).
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Lichterveldenaere wrote:Ditmaal wel op een kalm moment gestart (rond 12.00), waardoor er echt niet veel volk op baan was en voor het afspuiten van de bike zelfs geen file. Er lag al een 'lans' te wachten op mij. :-D
Wij zijn omstreeks 8h30 gestart en hebben zeker geen last gehad van grote drukte. Bijna nergens files op de single tracks. Wij hebben er zeker geen last van gehad. 'k Denk dat de 2700 deelnemers (en die moet je verdienen) mooie over gans de dag zijn vertrokken.
Moet ook nog efkens kwijt dat die laatste kilometer toch wel 1 was om het laatste uit je lijf te halen #-o maar we geraakten er toch door en hoe :oops:

groeten

geertje :wink:
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Drakkar
Mountainbiker

Post by Drakkar »

Andere verplichtingen vandaag,
:-?
Niet kunnen rijden en zo te zien heb ik nen goeien tocht aan mijn
neus zien voorbijgaan.
:( :(
Op naar de volgende ...

Die manne doen toch altijd hun best hé.
=D> =D>
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Voilà, hier zijn we dan, moe maar voldaan. :lol: :lol: :lol:

De Hertetrappers danken alle 2700 deelnemers. =D> =D>

Het doet goed om al dat positiefs te horen, we hebben ons best gedaan en 't is ons blijkbaar weer gelukt om zovelen een meer dan aangename dag te laten beleven.
Het is uiteraard te danken aan het ganse team dat deze week in de weer geweest is om het parcour en de rest van de organisatie uit te bouwen tot wat het vandaag was.

We gaan er voor vandaag mee stoppen en onder de wol kruipen want 'k sin wreed moe van al die Leffekes rond te dragen. :drunk: :drunk:
Post Reply