Ben vandaag in Hertsberge gaan rijden en ik kom morgen af naar Wielsbeke om m'n weekendje compleet te maken.
Als het parcours erbij ligt als in Hertsberge zal het perfect zijn,
en met het zonnetje die schijnt wat wil je nog meer ?
10/12/2006 Wielsbeke - 6de MTBUW-tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Het heeft geen haar gescholen of het werd een duathlon met zwemmen...
De mandel WAS over zijn oevers en èèn paadje was nergens meer te speuren....Maar deze namiddag was alles terug op zijn plaats..Wel een serieus boompje omvergevallen, maar we hebben het mooi naast het pad gelegd...MAAR zeer goed nieuws...het parcours is onaangepast...Alles is perfect rijbaar...En de zon is morgen van de partij!!!!!! Veeteeteetje ...morgen heb je kans op een nieuwe MTB...
Tot morgen beste vrienden van de ...Sport.
De mandel WAS over zijn oevers en èèn paadje was nergens meer te speuren....Maar deze namiddag was alles terug op zijn plaats..Wel een serieus boompje omvergevallen, maar we hebben het mooi naast het pad gelegd...MAAR zeer goed nieuws...het parcours is onaangepast...Alles is perfect rijbaar...En de zon is morgen van de partij!!!!!! Veeteeteetje ...morgen heb je kans op een nieuwe MTB...
Tot morgen beste vrienden van de ...Sport.
- PR-barberiet
- Mountainbiker
Post by PR-barberiet »
Ik ben vandaag ook in Hertsberge gaan rijden om ook nog een beetje laatste reclame te maken voor onze tocht !
Daarom heet ik niet voor niets PR-barberiet,
Dit jaar gaan we voor de 1000 deelnemers, met minder zijn we ook tevreden maar het zou de kers op de taart zijn.
Als je weet dat we 6 jaar geleden onze eerste tocht reden met 80
deelnemers dan zie je dat we enorm gegroeid zijn. Vorig jaar 910
deelnemers. Ik wil ook bij deze alle collega's en intussen ook ex-collegas
succes wensen op onze tocht morgen !

Daarom heet ik niet voor niets PR-barberiet,
Dit jaar gaan we voor de 1000 deelnemers, met minder zijn we ook tevreden maar het zou de kers op de taart zijn.
Als je weet dat we 6 jaar geleden onze eerste tocht reden met 80
deelnemers dan zie je dat we enorm gegroeid zijn. Vorig jaar 910
deelnemers. Ik wil ook bij deze alle collega's en intussen ook ex-collegas
succes wensen op onze tocht morgen !

- blekslagertje
- Mountainbiker
Post by blekslagertje »
allez onze ochtendvoeding is binnen we gaon nu ne ker de velos in de camionette steken en we komen ons amuzeren zulle met 3 riders,allez tot binnen een uurtje ,saluut