Ook het E2team heeft de nodige problemen gekend...
En de voorlaatste etappe is JeTeR tegen de grond gegaan op ne glibberige single track en het was voorbij voor hem ... vleeswonde aan de knie en na een aantal hechtingen mocht die knie een paar dagen niet meer plooien... brute pech want Riva was absoluut geen probleem meer geweest.
Ik heb die dag alleen verder gereden en de laatste dag met Team 49 Diederik en Luc (Merci jongens) en ben nu de gelukkige bezitter van het enige echte Transalp 2003 Finisher T shirt.
Serieus afgezien maar zoals vooropgesteld Riva is gehaald en ons doel is gelukt voor dit jaar.
Eric B
PS Voor verslagen en foto's moeten jullie de komende dagen maar een paar keer langs gaan op onze website...daar wordt nog aan gewerkt.
Transalp Challenge 2003
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Luc
- Mountainbiker
No Thanks, Eric
Fantastische welkomst dat jullie daar hadden trouwens, in Riva. Moet echt héél leuk zijn om zoveel vrienden en familie betrokken te hebben... al zag ik die champagne met lede ogen volledig leeggespoten worden... :D
't was nog een mooi ritje, die laatste. Afgezien van die paar lastige wandelpassages dan....
Kontich BOYS hebben de TaC ook goed verteerd, na een mooie eerste dag, een inzinkinkje van twee dagen (de hitte vermoed ik...) en daarna 5 dagen pure fun ook de aankoàmst in Riva bereikt.
Héél spijtig van JeTeR, als je er na de eerste zware klim in dag 7 uitvalt heb je inderdaad bewezend dat je fysiek de aankomst sowieso kan bereiken.
Dag 7 was voor ons ook bijna nefast geworden, na een heel mooie 3 uur stevig doorrijden moet ik stoppen voor een gast die dwars over de weg onder zijne velo ligt, geen geluid, geen beweging.... toen ik dichterkwam bleek het toch wel mijne maat te zijn zeker
Enfin, toen ik de fiets weghaalde begon hij bij te komen, na stuur enzo terug recht gezet te hebben bleek hij weeral helemaaal de oude te zijn en konden we onze tocht verder zetten.
Tijdens de laatste afdaling dan nog mijn eerste en laatste koprol van de TaC gemaakt...zonder erg evenwel...Een TaC zonder valpartijen zal altijd wel een utopie blijven zeker....
't was nog een mooi ritje, die laatste. Afgezien van die paar lastige wandelpassages dan....
Kontich BOYS hebben de TaC ook goed verteerd, na een mooie eerste dag, een inzinkinkje van twee dagen (de hitte vermoed ik...) en daarna 5 dagen pure fun ook de aankoàmst in Riva bereikt.
Héél spijtig van JeTeR, als je er na de eerste zware klim in dag 7 uitvalt heb je inderdaad bewezend dat je fysiek de aankomst sowieso kan bereiken.
Dag 7 was voor ons ook bijna nefast geworden, na een heel mooie 3 uur stevig doorrijden moet ik stoppen voor een gast die dwars over de weg onder zijne velo ligt, geen geluid, geen beweging.... toen ik dichterkwam bleek het toch wel mijne maat te zijn zeker
Tijdens de laatste afdaling dan nog mijn eerste en laatste koprol van de TaC gemaakt...zonder erg evenwel...Een TaC zonder valpartijen zal altijd wel een utopie blijven zeker....
TA Challenge 2003
Ondertussen ook terug thuis van Riva terwijl Gunther daar waarschijnlijk met den wagen aan het rondrijden is, airco op vollen bak want 't was daar zeer warm de laatste dagen. Zware TA dit jaar, mede door het warme weer. Enkele mindere dagen gehad, maar ook enkele superdagen, mede daardoor ook het podium gehaald (voor de Fast Forward Price, toevallig ook onze teamnaam \:D/ ,prijs voor het team dat die dag het meeste plaatsen opschuift in het voorlopige klassement).
Verslag volgt nog op http://www.fastforwardmtb.tk
Proficiat aan allen die 'm uitgereden hebben, en JeTeR, spijtig van je val op de voorlaatste dag.
Joybiker.
Verslag volgt nog op http://www.fastforwardmtb.tk
Proficiat aan allen die 'm uitgereden hebben, en JeTeR, spijtig van je val op de voorlaatste dag.
Joybiker.
-
guntherds
- Mountainbiker
- Location: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...
Yo, ondertussen ben ik ook terug thuis
Ik heb nog enkele dagen aan het Gardameer rondgehangen (airco vollen bak ja
), wijnboeren bezocht (alkohol mag nu terug
) en de luiaard uitgehangen, en dan nog 2 dagjes naar Stubai dal in Oostenrijk
Transalp was prachtig dit jaar, mooie ritten, goed weer (met uitzondering van die ene dag, maar was een verfrissing). Weinig pech gehad, slechts 1 dag ziekjes EN een goeie maat, thanks Marnik!
De beste Transalp in 3 jaar, bekroond met 2 podiumplaatsen en een 42ste plaats de 7de dag, volgend jaar beter doen zal moeilijk worden ...
Verslagje volgt nog op de site
Groeten
Gunther
Ik heb nog enkele dagen aan het Gardameer rondgehangen (airco vollen bak ja
Transalp was prachtig dit jaar, mooie ritten, goed weer (met uitzondering van die ene dag, maar was een verfrissing). Weinig pech gehad, slechts 1 dag ziekjes EN een goeie maat, thanks Marnik!
De beste Transalp in 3 jaar, bekroond met 2 podiumplaatsen en een 42ste plaats de 7de dag, volgend jaar beter doen zal moeilijk worden ...
Verslagje volgt nog op de site
Groeten
Gunther
tweede poging...
Hallo alle deelnemers van ver en van dichtbij aan de transalp,
net als vorig jaar zou ik graag op de
http://users.skynet.be/Belgian-TransAlp/
zoveel mogelijk verslagjes wilen publiceren. Iedereen zijn penneschrijfsels zijn welkom, ook van begeleiders, want ook voor hen is dit evenement een uitputtingsslag... Sommige fotos kunnen er ook bij (al heb niet zo enorm enorm veel plaats vrij).
De eerste "signs of life" zijn trouwens al te zien op de site.
Daar de site toch redelijk druk bezocht wordt, elke dag zijn er wel een tiental bezoekers, wat ik veel vind voor een site die sedert oktober niet meer aangepast werd, een interessante plaats om je ei kwijt te raken. Uiteraard worden alle "homesites" van de teams die hun teksten op deze site kwijt willen vermeld.
Het mijne komt er over een paar dagen. Dag 8 en Dag 9 zijn klaar. Nu de ganse zaak nog eens wat nalezen en formatteren, en de fotos er tussen plakken. en tis in de sjakos.
O ja, het hoeft uiteraard geen verslag van dag tot dag te zijn, ook gewoon wat impressies zijn welkom...
Bike ze,
Eugene.
net als vorig jaar zou ik graag op de
http://users.skynet.be/Belgian-TransAlp/
zoveel mogelijk verslagjes wilen publiceren. Iedereen zijn penneschrijfsels zijn welkom, ook van begeleiders, want ook voor hen is dit evenement een uitputtingsslag... Sommige fotos kunnen er ook bij (al heb niet zo enorm enorm veel plaats vrij).
De eerste "signs of life" zijn trouwens al te zien op de site.
Daar de site toch redelijk druk bezocht wordt, elke dag zijn er wel een tiental bezoekers, wat ik veel vind voor een site die sedert oktober niet meer aangepast werd, een interessante plaats om je ei kwijt te raken. Uiteraard worden alle "homesites" van de teams die hun teksten op deze site kwijt willen vermeld.
Het mijne komt er over een paar dagen. Dag 8 en Dag 9 zijn klaar. Nu de ganse zaak nog eens wat nalezen en formatteren, en de fotos er tussen plakken. en tis in de sjakos.
O ja, het hoeft uiteraard geen verslag van dag tot dag te zijn, ook gewoon wat impressies zijn welkom...
Bike ze,
Eugene.
TA Challenge 2003
Mijnen ploegmaat schreef

Hoe bedoel je, volgend jaar terug ????volgend jaar beter doen zal moeilijk worden ...