16/12/2006 Steenbakkers VTT MOEN

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Aircoboy wrote:Hey Beast,

Mocht je voor sneeuw kunnen zorgen, t' zou "geweldig" zijn.

Maar met modder zijn we ook al kontent hoor!!!

See You..

Man man man , twil maar niet regenen deze week #-o #-o :^o
Morgen doen we de bepijling ! We zullen direct zien hoe het parcour erbij ligt :bounce:
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

Net terug van de uitpijling en het parcours ligt er (ondanks de vele regen) pico bello bij !!
Zelfs een paar zones erin waarvan we vreesden dat we ze gingen moeten schrappen, kunnen erin blijven. Net als een zone die er de voorbije twee jaar uitgelaten werd door "niet te doen" !!
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Moustache wrote:
SuPaH FLY wrote:Nog nooit deze TT gereden maar het ziet er naar uit dat daar verandering zal in komen. :-D
Net voor het vertrek op ski-vakantie nog eens zot gaan doen in steenbakkersland, da zien we wel zitten. :bounce: :bounce: :bounce:
Maken we er hier een MEGA-forumtreintje van zoals dat van Bruyelle of zien de TGV'ers da nie goed zitten :-? :-? :-?
Ewel, ik denk dat we beter met de late trein zullen meerijden... Vrijdag de 15e is mijn madam hare verjaardag en mijne laatste werkdag van het jaar. Ik vrees dat ik zaterdagmorgen om 8 uur nog niet echt mens zal zijn (anders ook niet, maar allez..):drunk: :drunk: :oops: :drunk: :drunk:
'k peize dat er nog van 't zelfde gedacht zijn. :drunk: :drunk:
Ik zie dat allesinds zitten om een MEGEBOEMELFORUMTREINTJE(moeilijk woordje zulle) te maken. [-o< (Trage VandaeGe-treintje #-o )

Starten tussen 12 en 13u.,mij eender.Als er nog van dat gedacht zijn,zet er u bij.We zullen weer leute en plezier hebben gelijk in Bruyelle.

1)Grote plateau
2)Klein plateautje
3)
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

door omstandigheden kon ik er pas vanaf deze middag bij zijn, maar ik moet zeggen dat het inderdaad heeeeeeeeeeeel wat beter ligt dan ik verwachtte! Schitterende stukken, alles goed berijdbaar, hier en daar vettig,... kortom, alles wat je op een toertocht moet hebben! :wink:
Nu enkel nog weer gelijk vandaag en dan is het heel goed volgende week!
veeteefietje
Mountainbiker

Post by veeteefietje »

Weer of geen weer.
Na alles wat we vorig jaar meegemaakt hebben,......
We willen deze voor geen geld ter wereld missen
hoe vuil het parcours ook mag zijn.

Hertsberge is voorbij,de volgende waar we nu naar uitkijken is MOEN!!!!
Want daar is het te doen!!!!!!

Alzo sprak veeteeteetje #-o #-o #-o #-o :drunk:
Last edited by veeteefietje on Sun 10 Dec 2006 07:10, edited 1 time in total.
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

veeteefietje wrote:volgende waar we nu naar uitkijken is MOEN!!!!
Groot gelijk !!

De foto's van de uitpijling van vandaag staan ondertussen online op onze site, op de homepage doorklikken naar 09.12.2006 : foto's uitpijlen TT 2006
.::Andy::.
Mountainbiker

Post by .::Andy::. »

Vanmorgen meegedaan met de bepijlings-crew en mijn mening:

vandaag + hetzelfde weer + dezelfde toestand v/h parcours= PRACHTTOCHT voor volgende week!!!
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Twas echt dik in orde de bepijling !! Ideaal weer , prachtig gezelschap , dit zijn zo de dingen die we volgende week zaterdag ook willen !
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

vandaag een steenbakkertje tegen gekomen, in hertsberge en een klapke gedaan , ,hopelijk hebben jullie ook zulk weer als vandaag en da nie sneeuw zoals vorig jaar ,ik hoorde .da het een mooi parcour zal zijn ,veel sucses en zal er zijn zaterdag, groetjes kadeetje
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Volgende week kom ik ook af ...als het geen pijpestelen regent. We duimen dan ook voor een dag zoals vandaag in Hertsberge. Ik ben ook benieuwd naar het parcours, daar ik de streek vrij goed ken. (De Boerhovenroute is mijn trainingsparcours in de zomer.)
Tot zaterdag. :-)
Post Reply