***Van modder kunnen we niet spreken maar er staan wel redelijk wat plassen maar daar is omheen te kunnen***
Ik hoop de die plassen niet opdrogen. Kwil lekker pletsen door het water.
Maar nog liever door modder.
10/12/2006 TT Ham
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
Is het 2de deel na de bevoorrading hetzelfde als vorig jaar ? Saai dus indien ja. Staat nog in m'n logboek : 1ste helft 10/10 , 2de helft 0/10, totaal 5/10 dus. 
@moddercrosser
Het pakoers is nog hetzelfde als vorig jaar,dus u saai stuk is er nog bij.Wat ik mij dan wel afvraag is het volgende.Wat is je menig over een tocht waar ge 40km van dat saai gedoe voor u wielen geschoven krijgt?
Er bestaat nog zoiets als het bosdicreet waar ge niet omheen kunt en het gebied in Gerhees is natuurgebied daar zijn er nog meer beperkingen.
Het pakoers is nog hetzelfde als vorig jaar,dus u saai stuk is er nog bij.Wat ik mij dan wel afvraag is het volgende.Wat is je menig over een tocht waar ge 40km van dat saai gedoe voor u wielen geschoven krijgt?
Er bestaat nog zoiets als het bosdicreet waar ge niet omheen kunt en het gebied in Gerhees is natuurgebied daar zijn er nog meer beperkingen.
De reactie van vorig jaar op de TT ham i.v.m. het 2e saai gedeelte, vind ik absoluut onterecht ! Probleem is dat het gedeelte Kepkensberg zo mooi, spectaculair, ... kortom bij geen enkele toertocht in de streek te vinden is dat het andere deel onterecht als "saai" bestempeld wordt. Als ik deze norm zou doortrekken , dan heb ik al veel "saaie" toertochten van 40 a 45 km gereden in limburg en antwerpen.
Ham verdient absoluut qua parcour en organisatie een 9,5/10 !!!
Trouwens ik heb nog niet veel toertochten gereden waar de burgenbescherming je veilig doorheen drukke oversteekplaatsen loodst.
Ham verdient absoluut qua parcour en organisatie een 9,5/10 !!!
Trouwens ik heb nog niet veel toertochten gereden waar de burgenbescherming je veilig doorheen drukke oversteekplaatsen loodst.
- devil biker
- Mountainbiker
- Bère from merret TT BIKER
- Mountainbiker
- Location: Merida Matts lite WCS-M 2006 vork:4ZA Lynx Merida Matts HFS 3000 Hs33 Magura