Transalp 2007

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Post Reply
Stivie
Mountainbiker

Transalp 2007

Post by Stivie »

Aanmelding zal doorgaan van 11-12-06 om 12u tot 15-12-06 (18u)
Dit ter info : www.bike-transalp.de
wo
Mountainbiker

Post by wo »

Yep ! Is het syteem van inschrijvingen net als vorig jaar?( nieuwe organisatie enz ...) Als ik ingeschreven geraak zal ik in 2007 opnieuw aan de start staan.

Greetz

Wouter
wo
Mountainbiker

Post by wo »

Wie gaat zich inschrijven voor de transalp 2007 ? Ik ga alvast een poging doen.
Stivie
Mountainbiker

Post by Stivie »

Ik ga ook proberen. Hopelijk met resultaat
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

Wie heeft de Transalp al eens gereden?
Ik zou dit graag eens ondernemen, maar ben dus een echte leek op gebied van buitenlandse wedstrijden. Alle hulp qua inschrijvingen, overnachtingen... zou welkom zijn.
Het idee van de Transalp werd onlangs ook eens in de club, Steenbakkers, wel sporadisch besproken.

Tx, Jefken
jo
Mountainbiker

Post by jo »

DerJef wrote:Wie heeft de Transalp al eens gereden?
Ik zou dit graag eens ondernemen, maar ben dus een echte leek op gebied van buitenlandse wedstrijden. Alle hulp qua inschrijvingen, overnachtingen... zou welkom zijn.
Het idee van de Transalp werd onlangs ook eens in de club, Steenbakkers, wel sporadisch besproken.

Tx, Jefken
Ikke dit jaar .

Heb ge al een partner . Maandag is wel de inschrijving om 12h , daarna zal het niet meer lukken , of een klein waterkansje . Partner moet zich ook inschrijven , elk appart en de naam invullen van uw partner .
Inschrijven is nie moeilijk , gewoon uw gegevens invullen . Team naam , hoe da ge wilt logeren ( in de sporthallen of zelf hotels zoeken ) , de rest komt wel later .

Alle veel succes maandag
Stivie
Mountainbiker

Post by Stivie »

Er waren vorig jaar veel klachten ivm de inschrijving !
Sommige teams schreven zicht meerdere malen in ten nadele van de andere [-X [-X [-X
Het was vorig jaar een loterij
Als je hem al eens gereden (ook in mij geval) houden ze daarmee rekening, hoop ik... :-?
Maandagmiddag aan de computer zitten en inschrijven hé, de rest zullen we wel zien.
jo
Mountainbiker

Post by jo »

en ist gelukt
Luc
Mountainbiker

Post by Luc »

De inschrijvingen staan tot vandaag, 18h open. Dan is het lootje trek met toezicht van een deurwaarder. Dinsdag 19 December worden de gelukkigen verwittigd.
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

Ik zal er dit jaar niet bij zijn. Aan al wie mag starten en veel succes en eventueel nadien paar foto's op het forum om ons nog wat te doen verwateren.... Wel goed dat ik nu weet dat we ons in dec al moeten inschrijven. Ik kan me er dan volgend jaar vroeger mee bezig houden, ik was er nu iets te laat mee.

Veel succes!
Post Reply