26/11/06 Messelbroek-Scherpenheuvel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Ik ben hier vandaag ook gaan rijden en het was een mooie tocht.
Rond 8:00u was het nog niet zo druk aan de inschrijving in de véél te kleine kantine.
De tocht was een afwisseling tussen single-tracks, veldwerk, vettige stroken en af en toe eens verhard om te recupereren. Bevoorrading was ok maar de kok van dienst is wel serieus gul geweest met de pepermolen bij het maken van de tomatensoep. Ook altijd tof om terug te zien zijn de red-Bull grieten! Bepijling was in orde.

1 minpuntje was toch dat de organisatie géén noodnummer had voorzien. Aan iemand v/d inschrijving vroeg ik erachter en die hoorde het donderen in Keulen. Men had wel een ambulance voorzien maar daar zie ik het nut niet van in als je onderweg medische assistentie nodig hebt, dit kan nog beter [-X

Conclusie:
Doordat het vandaag eindelijk droog bleef was dit voor mij weer een geslaagde tocht.
Aan de mensen van MTBC Messelbroek: =D>

Hier enkele sfeerprentjes van onderweg:
http://www.pixagogo.com/0803624910
ex-saloncrosser
Mountainbiker

Post by ex-saloncrosser »

goei fotos,merci
het was plezant :wink:
Guest

Post by Guest »

Vandaag ook gaan biken in Scherpenheuvel. Toffen toertocht, goei organisatie. Eén minpunt vond ik: der was geen noodnummer. Wel nen ambulance aan kantine, maar zonder noodnummer wel moeilijk te bereiken as ge tem nodig hebt onderweg?! Voor de rest topie! Volgend jaar kom ik zeker terug! =D>
beco
Mountainbiker

Post by beco »

Organisatie,bepijling , bikewash als bevoorrading : niets op aan te merken.

Enige is dat ik toch maar (weeral) dik teleurgesteld nr huis ging. De tochten in dees streek.. plat tot en met. Van die "kuitenbijters" gesproken.. tja ... als da kuitenbijters zijn... Als het geen asfalt was, dan maar een verharde grindweg om daarna 500m singletracks in het bos te doen...

Gelukkig stond ik een 3tal maanden op non-actief, waardoor all-in-all dit nog wel beke meeviel.
FLEE77
Mountainbiker

Post by FLEE77 »

Mooi parcour daar in scherpenheuvel,met momenten afgezien
De benen wilde ni echt mee maar toch nog een gem. van 20.8 gehaald.

Aan de bevoorrading waren alleen nog wafels te krijgen,waarschijnlijk te laat gestart zeker.
De red bull ladies waren ook wel de moeite
m.a.w. =D> =D> =D>
boegie
Mountainbiker

Post by boegie »

Ik heb mijn belofte nagekomen,ik heb de zon meegebracht uit Rotselaar!
Wat een verschil met vorige 2 weken!
Ik wist s'morgens zelfs nie goe wa aandoen'zo warm.
De organisatie en het parcour waren voor mij dik in orde.
Het is voor mij wel ééns een andere streek dan gewoonlijk.
Ivm.het noodnummer hebben jullie zeker wel een punt maar den 100 is er ook nog of is het 112.
Het enige minpunt was mijne vorm.Had het gevoel dat ik maar aan 70à80/100 over mijn krachten kon beschikken en mijne hartslag bleef veel te lang te hoog.Hopelijk word ik niet ziek alhoewel dat ik me nadien wel zo voelde!
Toch mag ik niet klagen want thuis had ik toch 95 km met bijna 23 gem.
Volgend jaar zien ze me zeker terug.
xjfan
Mountainbiker

Post by xjfan »

Schijfrem wrote:Hier enkele sfeerprentjes van onderweg:
http://www.pixagogo.com/0803624910
idd. toffe sfeerprentjes :wink: doe zo verder =D>
Dr.Luke
Mountainbiker

Post by Dr.Luke »

Ik heb na de toertocht nog wat foto's gemaakt.

Om ze te bekijken klikt u op het volgende adres (of kopieert het in de adresbalk van uw browser):
http://skynetphotoservice.wistiti.be/Sk ... esselbroek

Tot volgend jaar!!
Dr.Luke
Mountainbiker

Post by Dr.Luke »

Naar ik verneem is NU het moment om lid te worden van MTBC Messelbroek (ivm wachttijd kledij). Dat heb ik dan ook daarnet gedaan...
8)
Post Reply