09/12/2006 Herstberge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
veeteeteetje
Kerstman

Re: dju dju dju

Post by veeteeteetje »

Martino wrote:Gisterenavond mijn pols zwaar verstuikt.
een dikke week geen mtb voor mij!:cry:
ik zal dus voor morgen moeten passen!

en nu dat ik net vandaag een nieuwe mtb heb gekocht!

#-o #-o darn damned dju ! #-o #-o
Lap,da begint al goed.
Dus toch eerst de leffes binnenkappen en daarna een MTB tochtje doen!!!

Archie Bunker : ge zijt zeker dat het weer er voor niets tussen zit????

Superfanneke : Wij zijn niet tegen te houden,zulle.

Morgenvroeg komt pepeetje samen met Chris (mede-organisator onzen TT) al ne keer de groten toer rijden.Ik zal morgenvroeg eerst mijn papierwerk in orde brengen (Een beetje vroeger beginnen) en dan kom ik tegen een uur of 12 komen veeteefietje en ik ook starten.Pepeetje zou tegen dan al in een mini-apres moeten zitten en zou dan vervolgens met veeteefietje nog eens de 33 km afbollen terwijl ik in mijn eentje van jetje zal moeten geven.Spijtig dat mijnen "bikemaat" van vorige week er zo vroeg niet kan zijn.Het zal raar doen in mijn eentje,maar ja,zo moet in mij niet inhouden,hé.Vervolgens kunnen we dan nog wat leffes achteroverkieperen in de namiddag.

Tip : Goed pepeetje in de gaten houden dat hij den tweede keer geen zwartrijder speelt,hé. :lol: :lol:
mtbkris
Mountainbiker

Post by mtbkris »

cloclo wrote:'K denk dat het hier en daar fameus modderig gaat zijn morgen.Maar dat houd me niet tegen,we zullen er ne keer ne lap op geven ( lapke...)'k verlang er al naar om door de bossen te vlammen.
Na 14 dagen niks kan het mij ook niet schelen.
Tzal wel met den ouden bak zijn maar in de bossen zal ik zijn.
Vl-ardenner
Mountainbiker

Post by Vl-ardenner »

Superfan wrote:We zullen sebiet ne keer zien hoe dat het er nu bij ligt, 't zal heel iet anders zijn dan eergisteravond. :cry:

We hadden het wel gedacht dat er iet zou gebeuren, 't is namelijk de 13de keer dat we organiseren. Der is precies toch iet met dat getal #-o .

Als ik de eindmeet haal, dan halen jullie die morgen zeker. We zien wel, veel kunnen we der toch niet aan veranderen.

Wij doen ons best en.......doet de rest.
Hoe ligt het parcours er inmiddels bij?
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Wij zullen er zeker ook bij zijn om modder te vreten =D>
Vorig week reeds een voor smaakje gekregen in Gistel wat betreft modder en het doet deugt om terug modder zien te voorschijn komen, mijn fietsje rijd liever in de zomer maar zijn baas heeft ook nog iets te zeggen =D>

Superfanneke ben je terug in de zaal aanwezig s'morgens ???

groeten en tot morgen :wink:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Min machientje is juste were van de velomoaker... Nieuw derailleurke van voren en alle kabels vernieuwd. :lol: :lol: :lol:

Er zijn nu veel stukken aan da machien die nu nog nooit vuil zijn geweest. Het staat al te springen in de garage om morgen naar Hertsberge te mogen komen. :evil: :evil: :evil:
Marcus 2
Mountainbiker

Post by Marcus 2 »

Moustache wrote:Min machientje is juste were van de velomoaker... Nieuw derailleurke van voren en alle kabels vernieuwd. :lol: :lol: :lol:

Er zijn nu veel stukken aan da machien die nu nog nooit vuil zijn geweest. Het staat al te springen in de garage om morgen naar Hertsberge te mogen komen. :evil: :evil: :evil:
't Zou kunnen dat da machientje morgenavond terug naar de velomaker moet.
Modder in het kwadraat, dat wordt het morgen.
Er is de fagelopen dagen 30 à 40 mm regen gevallen maw 3 à 4 volle emmers water per vierkante meter.

Zijn er douches ?
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

k'heb gelukkig nog een brokske van een modderfietske staan,
eentje waar het niet zo nauwe steekt voor het materiaal. :wink:
Martino
Mountainbiker

Post by Martino »

kweetet! tbegint al goed! maar kzal nog een weekske moeten wachten en dan zien hoever mijn pols staat!

vandaag naar sport lieven gewwest om een bike:
het is ne Martelli geworden met Shimano LX groep!

schoon fietske voor weinig geld! ik za hem volgende week (als mijn pols het toelaat) eens komen tonen!

succes morgen en groensels an mijn nichtje!
mtbkris
Mountainbiker

Post by mtbkris »

Marcus 2 wrote:
Moustache wrote:Min machientje is juste were van de velomoaker... Nieuw derailleurke van voren en alle kabels vernieuwd. :lol: :lol: :lol:

't Zou kunnen dat da machientje morgenavond terug naar de velomaker moet.
:-D :-D Met nieuw of duur materiaal zou ik toch ook niet aanzetten.
Tzal meer blijven steken zijn dan springen ook vrees ik.
In elk geval de beuk erin.
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Eindelijk, 'k sin hier.

Smeer maar ne keer extra de kietjes want 't zal nodig zijn. :lol: :lol:
Het is berijdbaar, behoorlijk goed zelfs, maar 't loopt niet zo vlot, gelijk of dat ze zeggen. We hebben er toch twee stroken uit moeten halen, waar het echt niet te doen was :cry: , als iedereen der stil staat en een paar honderd meter te voet moet gaan, krijgen we zeker kritiek, en terecht.
Die stukken worden niet vervangen door road stukken hoor, alleen een andere toegang tot die stukken, geloof me, het off-road gehalte blijft zèèr hoog. =D> =D>
Het is echt niet te geloven, brugske gemaakt over beekske, brugske staat 20 cm onder water, neenee brugske niet te laag gemaakt, beekske loopt gewoon over #-o #-o maar dat kan allemaal de pret niet bederven, ze gaan een omwegske maken.
Ik moet eigenlijk nen groten pluim geven aan de parcourbouwers die dat nu nog allemaal in orde gaan maken vanavond in zo'n beesteweer. =D> =D> =D>

Voor de rest is het prima hoor, eerste bevoorrading op 17km, tweede op 33km en zoals elk jaar, begint het feest dan pas :bounce: In de eerste 10km slechts 1 obstakel, het gekende brugske, voor de rest is het tot aan de eerste bevoorrading een bollebaantje met hier en daar een plaske. :lol: :lol:

Zeg, gasten laat u niet kennen voor een beetje modder, het is echt goed te doen, en kom maar af. We heten u met z'n allen van harte welkom.

@Leffingenoartje, natuurlijk dat ik er al van 's morgens zal zijn.
@veeteeteetje, 'k zal pepeetje zeker in de gaten houden hoor.
@Marcus2, nee zoals reeds eerder vermeld, emmerke warm water in verwarmde tentjes.
Post Reply