09/12/2006 Herstberge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
cyclist
Mountainbiker

Post by cyclist »

Is er voldoende parking voorzien ? Anders, ik kom van Ieper, en 'k zou mss beter van de eerste keer met mijn bike komen en de auto thuis laten :-D :bounce:
Nee de conditie is niet van dat niveau denk ik, maar ik weet in ieder geval dat ik erbij wil zijn en dat dit idd een van de beste organisaties van mtb tochten is in Vlaanderen ! En dan nog dat prachtige parcours =D> =D>
Het is zeker een aanrader. Aan alle twijfelaars... kom af en je zult het je zeker niet beklagen !! Maar laat wel een parkeerplaatsje voor den dezen hé :P
picolo
Mountainbiker

Post by picolo »

:evil: en da blijft hier regenen :evil:
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

We zullen sebiet ne keer zien hoe dat het er nu bij ligt, 't zal heel iet anders zijn dan eergisteravond. :cry:

We hadden het wel gedacht dat er iet zou gebeuren, 't is namelijk de 13de keer dat we organiseren. Der is precies toch iet met dat getal #-o .

Als ik de eindmeet haal, dan halen jullie die morgen zeker. We zien wel, veel kunnen we der toch niet aan veranderen.

Wij doen ons best en.......doet de rest.
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Heb deze week toch wel efkens aan de parkoerbouwers gedacht om in zulk weer pijlkes te gaan hangen, brugskes te leggen enz. 't Moet een hondestiel geweest zijn in zulk weer. :evil:
Kwestie van parkeren zal het waarschijnlijk het beste zijn gewoon aan te sluiten waar mag en kan geparkeerd worden en met de fiets naar de inschrijving te komen zeker? En niet op een kilometerke meer of min te kijken.
@Superfan ik wacht met spanning op het bericht over hoe het parkoer er nu bij ligt. En ik twijfel er niet aan dat jullie je best doen.

Weersvoorspelling voor morgen zaterdag 09 dec 2006. Gans de dag half bewolk. Van regen geen sprake. =D> =D>
Wij zullen er rond 8h zijn morgenochtend :bounce:

Groeten

geertje :wink:
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

misschien zijn er splitsingen (heavy-easy) mogelijk daar waar de stukken volgens jullie te zwaar liggen zoda we kunnen kiezen of we willen ploeteren of niet.
witje
Kerstman

Post by witje »

wegens het slechte weer deze week, kan ik er morgen niet bij zijn.
moeten onze achterstand inhalen, morgen moet er beton getrokken worden :oops: iedereen veel plezier in de modder :-D
tuurke
Mountainbiker

Post by tuurke »

Kom ook af, ben benieuwd naar parcours, heb hier nog niet gereden... :lol:
Zone 30, kzal zorgen dat ik rond 11:20 bij u ben... :lol:
archie bunker
Mountainbiker

Post by archie bunker »

Sorry Superfanneke,

Kan belofte gemaakt in Bruyelle niet nakomen. Zal er dit jaar na twee schitterende edities niet bij zijn. Moet 's morgens werken en 's avonds is er de Golden Years. Ik zie het echt niet ziten om tussenin nog naar Hertsberge te komen.
In elk geval veel succes en dan maar tot volgend jaar.
cloclo
Mountainbiker

Post by cloclo »

'K denk dat het hier en daar fameus modderig gaat zijn morgen.Maar dat houd me niet tegen,we zullen er ne keer ne lap op geven ( lapke...)'k verlang er al naar om door de bossen te vlammen.
Martino
Mountainbiker

dju dju dju

Post by Martino »

Gisterenavond mijn pols zwaar verstuikt.
een dikke week geen mtb voor mij!:cry:
ik zal dus voor morgen moeten passen!

en nu dat ik net vandaag een nieuwe mtb heb gekocht!

#-o #-o darn damned dju ! #-o #-o
Post Reply