10/12/2006 wilsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
roger
Mountainbiker

Post by roger »

In Vedrin is er ook een toertocht,Vedrin ligt juist voor Namen dus niet zover voor brabanders.Ik ga er hoogstwaarschijnlijk naartoe.Alleen al om mij te verplichten van toch te fietsen want met zo een weertje heb ik geen goesting om te trainen.
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

roger wrote:In Vedrin is er ook een toertocht,Vedrin ligt juist voor Namen dus niet zover voor brabanders.Ik ga er hoogstwaarschijnlijk naartoe.Alleen al om mij te verplichten van toch te fietsen want met zo een weertje heb ik geen goesting om te trainen.
ge zijt nen engel...keuze zal bepaald worden door de neerslaghoeveelheid, want regio Namen kan er afschuwelijk slecht bijliggen :(
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

dat is jammer.

ik herinner me nog als was het gisteren, ik denk zo'n 12 of 13 jaar geleden : eerste toertochtje dat ik ging doenmet autverplaatsing en met mijnen nieuwen Scott Windriver mountainbike, met vaste vork en dat tiepisch stuur van scott.

maar toen ik er toekwam mochten we niet vertrekken : het had ge ijsregent, en we mochten niet vertrekken...
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

roger wrote:In Vedrin is er ook een toertocht,Vedrin ligt juist voor Namen dus niet zover voor brabanders.Ik ga er hoogstwaarschijnlijk naartoe.Alleen al om mij te verplichten van toch te fietsen want met zo een weertje heb ik geen goesting om te trainen.
Het wordt dan misschien Vedrin voor mij, bedankt voor de tip :wink:
Maar indien téveel regen zal het Ham worden.... afwachten en hopen dat het morgen ewa droog blijft [-o<
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

ikke ga naar Dolhain. wat rondgeneuzd optinternet, en een paar gasten spreken toch van de mooiste tt van het jaar. ergens tussen verviers en eupen, dus ook niet zo superver rijden.
Monica
Mountainbiker

Post by Monica »

XCharlie wrote:Iemand leuke alternatieven voor Vlaams Brabant?
Niet voor vandaag maar wel voor 17 december. Dan richt Bike-events hun jaarlijkse Zoniënwoudtocht in. Prima organisatie. Voor mij absoluut :drunk: een echte aanrader .
Post Reply