"nachtrit" Diksmuide 8 december

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dodomauritius
Mountainbiker

Post by Dodomauritius »

Beste moddervreters en slijkjanetten,
ik kan er jammer genoeg niet bij zijn maar ik ben ervan overtuigd dat deze tocht tot de puntjes in orde zal zijn, de organisatie een beetje kennende.
Hopelijk stopt het even met regenen, dan wordt het zeker een super gezellige (slijk)boel. Gezien de reacties op het forum een jaarlijks evenement?

Mannen, geeft er een lap op en succes!
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

lap zeg k'heb het aan mijnen rekker kan niet komen moet naar een vergadering en kan er niet van onder vind het wel heel jammer maar alvast succes aan iedereen :drunk: :drunk:
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

Welk adres zet ik het best in mijn gps om af te komen?
Ik zit deze namiddag in Spy (Namen) en zal dus van daaruit moeten vertrekken. Met een exact adres kan ik toch al de reistijd inschatten.

Als het blijft regenen, kom ik natuurlijk zeker nog af, maar dan zal ik waarschijnlijk niet mijn moutainbike.be tenue aanhebben. Zal wel mijn kaartje met nickname aan mijn rugzak hangen
Dodomauritius
Mountainbiker

Post by Dodomauritius »

Lucky22 wrote:Welk adres zet ik het best in mijn gps om af te komen?
Ik zit deze namiddag in Spy (Namen) en zal dus van daaruit moeten vertrekken. Met een exact adres kan ik toch al de reistijd inschatten.

Als het blijft regenen, kom ik natuurlijk zeker nog af, maar dan zal ik waarschijnlijk niet mijn moutainbike.be tenue aanhebben. Zal wel mijn kaartje met nickname aan mijn rugzak hangen
Grote Markt 1 lijkt mij uitstekend.
Of Bortierlaan (dichtsbijzijnde parking)
Rutten
Mountainbiker

Post by Rutten »

k'heb het hier ook aan mijn rekker. Deze morgen opgestaan met een rug die volledig geblokkeerd zit (zou da de ouderdom zijn.) Zal voor volgend jaar zijn om eens een avondrit te rijden (en 'k had er zo naar uitgekeken)
Alvast veel plezier daar in Diksmuide en laten jullie iets weten hoe het meegevallen is.
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Lucky22 wrote: Als het blijft regenen, kom ik natuurlijk zeker nog af
Echt??? pffff, ik haat aanzetten in de regen...
Enfin, ik zal dan ook maar komen zeker... :-? Na alles wat de organisatie al voor ons gedaan heeft, zijn we het moreel verplicht he.
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

We laten ons niet kennen hé Katrien :wink:

Daarbij, niemand zegt dat het vanavond nog regent. Eenmaal dat je aan het rijden bent voel je het toch niet meer : je moet het bekijken als een extra dimensie :P

En na de inspanning (en een douche) en een ervaring rijker kunnen we terug op ons "effen" komen en nagenieten eventueel op de kerstmarkt.

We zijn nu zondag ook gaan rijden in Weerde en het zag er in begin ook helemaal niet goed uit : de afwezigen hadden ongelijk : staat van parkoer viel nog ontzettend goed mee en pas laatste half uur regende het (in het terugrijden vanuit de wagen zag het er allemaal veel erger uit dan het in werkelijkheid was).

We hebben ons ook niet laten kennen voor de nachtrit te Zele hé =D>
polonium
Mountainbiker

Post by polonium »

Lucky,

Tik in uw GPS: Grote Markt 28 , 8600 Diksmuide.
Met dit adres komt u recht voor de ingang van de Boterhalle uit waar men kan inschrijven , douchen en de keel smeren. Je zal dan wel ergens parking moeten zoeken. Ik heb alle parkeermogelijkheden reeds vermeld op het forum.
Heb juist op de radio gehoord van Sabine dat de regen en wind tegen de avond zal afnemen en waarschijnlijk droog worden voor de ganse nacht.
k'Hoop dat ze gelijk krijgt. [-o<

Tot vanavond
Stivie
Mountainbiker

Post by Stivie »

@polonium-210

Is uw dochter al genezen ?
Dodomauritius
Mountainbiker

Post by Dodomauritius »

polonium-210 wrote:Lucky,

Tik in uw GPS: Grote Markt 28 , 8600 Diksmuide.
Met dit adres komt u recht voor de ingang van de Boterhalle uit waar men kan inschrijven , douchen en de keel smeren. Je zal dan wel ergens parking moeten zoeken. Ik heb alle parkeermogelijkheden reeds vermeld op het forum.
Heb juist op de radio gehoord van Sabine dat de regen en wind tegen de avond zal afnemen en waarschijnlijk droog worden voor de ganse nacht.
k'Hoop dat ze gelijk krijgt. [-o<

Tot vanavond
Meteofrance, nog steeds de beste voor de westhoek, zegt dat het tegen de avond droog zal zijn. En kijk, de "aanhoudende" regen hier in Dxd is al aan het milderen naar "net geen aanhoudende regen"...
Iedereen naar Dxd! :-D
Post Reply