Laat het vuil maar in het parkoer zitten, t'is daarvoor da we het doen!
Heb vorig jaar in ook een TT in hollebeke gereden, maar daar zat nogal veel raod in, maar ik weet niet meer of het den dezen was.
dus mocht er iemans wat meer over het parkoer weten.....
Aangezien het in de streek is kom ik toch af, en met een kleine 20km extra van en naar huis kom ik toch aan een defigen afstand.
09/12/06 Hollebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
hoe lag het parcours erbij vandaag te Hollebeke?
ik ben niet gegaan omdat ik een zware bronchitis heb en ik wil niet helemaal ziek worden!
ik ben niet gegaan omdat ik een zware bronchitis heb en ik wil niet helemaal ziek worden!
-
soyaventje
- Mountainbiker
hollebeke winter vtt
Post by soyaventje »
het parcours lag er vettig, maar goed bereidbaar bij.
Een beetje heen en weer glijden in de modder is toch de max of niet? Waarom doen we het anders voor?
Een beetje heen en weer glijden in de modder is toch de max of niet? Waarom doen we het anders voor?
Parkoers lag er, op een paar modderstroken, eigenlijk bij als een autostrade. Als bewijs een avs van 25km/h voor een totale afstand van 72km (48km toer + heen en weer naar huis).
Offroadgedeelte was niet bijzonder groot, en ondanks de vele regen van de laatste dagen was het nog niet zo vettig als we mochten verwachten.
Al bij al toch content van deze rit.
@fiete : veel beterschap gewenst!
Offroadgedeelte was niet bijzonder groot, en ondanks de vele regen van de laatste dagen was het nog niet zo vettig als we mochten verwachten.
Al bij al toch content van deze rit.
@fiete : veel beterschap gewenst!