transparante stickers --> beschermen kader
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- nebraz
- Mountainbiker
transparante stickers --> beschermen kader
Kan er mij iemand zeggen waar je transparante stickers kan kopen om het frame te beschermen tegen krassen?
Betere oplossing als ge uw frame niet wilt beplakken
--> Tube Tops van Jagwire..... check barracuda en bike-components.
Bij bike-components hebt ge er alleen voor over derailleurkabels.
Bij barracuda hebt ge ook een 5.5mm versie voor over hydraulische remkabels te trekken. Heb deze ook nog nodig, dus als ge die van barracuda zou bestellen, moogt ge mij ook een setje meebestellen?

--> Tube Tops van Jagwire..... check barracuda en bike-components.
Bij bike-components hebt ge er alleen voor over derailleurkabels.
Bij barracuda hebt ge ook een 5.5mm versie voor over hydraulische remkabels te trekken. Heb deze ook nog nodig, dus als ge die van barracuda zou bestellen, moogt ge mij ook een setje meebestellen?
- Black MTBer
- Mountainbiker
Post by Black MTBer »
Die beschermers op de foto die schuren toch ook tegen de kader?
Geeft dat dan ook geen schade ??

Na verloop van tijd gaan die spullen iderdaad ook je lak lichtjes aantasten.Black MTBer wrote:Die beschermers op de foto die schuren toch ook tegen de kader?
Zo'n folie (transparante carbon folie) verkopen ze bijvoorbeeld ook bij bike-discount .
Mijn fiets (een Canyon) was standaard beschermt met van die kabelhulsjes en met van die transparante folie.
Op de schuine buis boven het voorwiel is er bijvoorbeeld een groot stuk folie gekleefd, zodat stenen ed het frame niet beschadigen.
Als je het niet weet dan zie je die dingen niet hangen (als ze goed bevestigd zijn) dus ik zou niet weten waarom dit minder estetisch zou zijn dan kabelhulsjes.
http://www.bike-discount.de/start.asp?uin=1156168340
Mvg
Stef