10/12/2006 Wielsbeke - 6de MTBUW-tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Na twee weken platte rust ( 1weekend darm en maag problemen en vorige week nen Lumbago ) zal ik de draad weer opnemen in Wielsbeke. Tot zondag gastjes.
PR-barberiet
Mountainbiker

Post by PR-barberiet »

konichiwa , petitremi wrote:Hoeveel km is de kleinste toer juist, daar we zaterdag hertsberge ook al rijden,en voor de kleine Remi zijn tweede rit zal zijn in 2 dagen tijd?

De kleine toer is 30 km, de grote toer 48 km

Image
den blinky
Kerstman

Post by den blinky »

wij kiezen deze keer voor hertsbergen ,vorig jaar deze gereden en vonden hem niet zo goed [-X sorry :-?

mss volgend jaar nog ne keer als er goede reacties zijn achteraf we zullen wel zien =P~

alvast beste ermee :wink:
PR-barberiet
Mountainbiker

Post by PR-barberiet »

den blinky wrote:wij kiezen deze keer voor hertsbergen ,vorig jaar deze gereden en vonden hem niet zo goed [-X sorry :-?

mss volgend jaar nog ne keer als er goede reacties zijn achteraf we zullen wel zien =P~

alvast beste ermee :wink:
jammer dat je liever in file wilt gaan staan :wink: dan een mooie tocht te maken. :-D, maar je bent de zondag nog altijd welkom want Hertsberge is op zaterdag [-o<
Fluppe
Mountainbiker

Post by Fluppe »

Ik vond het nochtans een goeie tocht vorig jaar, het was een beetje gevroren, iets wat we dit jaar niet [-X moeten verwachten denk ik.

Maar ik kom zeker af, heb ik vorig jaar de mtb-bike niet gewonnen, ik ga hem dit jaar wel winnen [-o<

wielsbeke, tot zondag !
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

En het blijft maar regenen!!!!
Het parcours is toch nog niet ondergelopen,zekers.
Moeten de pompiers nog niet afkomen??? :lol: :lol:

Ik weet het nu al zeker en de organisatie mag hier schrijven wat ze willen : Het zal een verzopen en modderachtige TT worden daar in Wielsbeke (maar zo hebben ze graag :bounce: :bounce: )

Vraagje : Wordt het parcours aangepast aan de weersomstandigheden???
maw : Wordt er (te)zware off-road uitgehaald dan en komt er dan wat meer road of doen we van weer of geen weer :We gaan dwars door alles heen!!!!
Edge
Mountainbiker

Post by Edge »

Antwoord op veeteeteetje,
Als het regent kunnen we daar niks aan doen... het is spijtig voor iedereen. Het zal op ieder parcours wat zijn, zowel in Hertsberge als in Wielsbeke als in Zedelgem... Normaal heb je toch ervaring genoeg in Oostrozebeke, zover van Wielsbeke ligt het niet..Modder zal er zeker zijn. We wachten af tot morgen om te zien hoe het erbij ligt... Van èèn stuk mogen we er al niet door van een boer (nogthans is het niet slecht) ...Afwachten...Geduld man....
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

veeteeteetje wrote:En het blijft maar regenen!!!

maw : Wordt er (te)zware off-road uitgehaald dan en komt er dan wat meer road of doen we van weer of geen weer :We gaan dwars door alles heen!!!!
Wat krijgen we nu,ge gaat toch niet beginnen "puppen" zekers voor een beetje modder? [-X [-X [-X

Als PetitRemitje =D> =D> met zijn grote voorbeeld(ssssssstttttt) dat kan........
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

veeteeteetje wrote:En het blijft maar regenen!!!!
Het parcours is toch nog niet ondergelopen,zekers.
Moeten de pompiers nog niet afkomen??? :lol: :lol:

Ik weet het nu al zeker en de organisatie mag hier schrijven wat ze willen : Het zal een verzopen en modderachtige TT worden daar in Wielsbeke (maar zo hebben ze graag :bounce: :bounce: )

veeteeteetje , je hebt blijkbaar nog niet gereden in Wielsbeke.
Het is er een lichtlopende omloop waarvan de meeste off-road stroken bestaan uit onverharde landbouwwegen of wegeltjes. De private fruitboomhaarden die doorkruist worden , zullen er het zwaarst bijliggen.
Geen verzopen maisveld of weide toestanden dus hier.
groeties
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

Fluppe wrote:
Maar ik kom zeker af, heb ik vorig jaar de mtb-bike niet gewonnen, ik ga hem dit jaar wel winnen [-o<

wielsbeke, tot zondag !
Helaba niet te vlug victorie kraaien hè [-X [-X ikke kom ook zulle en denk da veeteeteetje den mtb ga winnen deze keer =P~ =P~
Post Reply