09/12/2006 Herstberge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Martino
Mountainbiker

aaaaahhhh

Post by Martino »

Aaaaaaaah! Ik dacht dat omgekeerd was :d
nenee, ik ga den kleinen toer rijden samen me mijne maat!

Maar we zien mekaar wel ginter é
allé frederickske, smot uw kitten maar in en tegen zaterdag é!

Joooooooooo
micro-be
Mountainbiker

Post by micro-be »

Superfan wrote:Voilà sè, just de mannen in 't veld bezig gezien, de brugskes liggen, der is ook al een heel stuk afgepijld en 'k moet zeggen, het parcours ligt er voor 't moment gewoon super bij.

Jammer als het gaat regenen, want nu is het gewoonweg een droom :bounce: :bounce:, met uitzondering van 2 plaatskens, geen spat modder.

't is wel zo, als die hemelsuizen toch opengaan, dat er voor het zwaarste stuk een alternatief voorzien is.

Der is op 't laatste nog een leuk stukje bijgedaan, vooral diegenen die al een beetje op de tandjes moeten bijten zullen het hèèèèèl graag hebben. =D> =D> :wink:
Waarom alternatieven voorzien, ik ben niet echt een ster op de mountainbike, maar heb het eigenlijk wel graag dat het wat vettig ligt. Vorig week in beerst 2 x tegen de vlakte geweest, ook omdat het vettig lag. Beestige rit, afgezien als ik weet niet wat 8-[ , maar enorm veel voldoening nadien.(o)

Dus voor mijn part hoe vettiger hoe prettiger, al ga ik zeker weer op mijn bek gaan. Het wordt mijn eerste keer in hertsberge, en blijkbaar zal ik het me niet beklagen. Tot zaterdag
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

Superfan wrote:Voilà sè, just de mannen in 't veld bezig gezien, de brugskes liggen, der is ook al een heel stuk afgepijld en 'k moet zeggen, het parcours ligt er voor 't moment gewoon super bij.

Jammer als het gaat regenen, want nu is het gewoonweg een droom :bounce: :bounce:, met uitzondering van 2 plaatskens, geen spat modder.

't is wel zo, als die hemelsuizen toch opengaan, dat er voor het zwaarste stuk een alternatief voorzien is.

Der is op 't laatste nog een leuk stukje bijgedaan, vooral diegenen die al een beetje op de tandjes moeten bijten zullen het hèèèèèl graag hebben. =D> =D> :wink:
Ge moet daar niet teveel zware ??? stroken uitlaten hé. Het is een mtb-tocht, we moeten het toch een beetje voelen na de rit hé.

Ik zal er zijn tegen den achten , om op de deure te bonken , dat ge moogt beginnen opendoen.

groeties
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

veeteeteetje wrote: Zondag daarentegen doe ik dan nen trui meer aan,want dan rij ik samen met Nelle :lol: :lol: :lol: (zoals afgesproken)
(Een beetje prikkelen kan nooit kwaad)
Rijdt hij maar mee Nelle;dat zult ge lang onderweg zijn en kan ik lang voor Annelies zorgen é......... :wink: :roll:
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Tja, jammer hè van de regen :cry: :cry: , maar 't zag er vanmiddag toch nog behoorlijk bij, en daarna is er hier niet te veel meer uit de lucht gevallen, enfin, we kunnen der toch niets aan doen.

@levensgenieter, we gaan der niet te veel zware stroken uithalen hoor, 't moet wel berijdbaar blijven hè, wees gerust, ge gaat uw hartje kunnen ophalen. En de deuren zullen zeker open zijn hoor om 8.00 uur. :wink:

@veeteeteetje, voor wat de corner betreft, we proberen dat altijd maar die hoek is altijd al direct door anderen ingenomen, maar 'k ben der zeker van dat jullie elkaar wel zullen vinden.
Trouwens, we gingen van Moutainbike.be ook vlaggen en ev. andere promo toegestuurd krijgen, maar helaas, blijkbaar vinden ze dat niet echt belangrijk en heb ik tot op dit moment nog niets ontvangen. [-X [-X
'k heb nog een mailtje gestuurd maar nog geen antwoord gekregen.
Voor wat betreft dat aanmelden in de forumhoek, daar zullen we wel weer iets op vinden.

In elk geval morgen gaan we ons toerke ne keer uittesten, ik hou jullie zeker op de hoogte.
Sharkie
Mountainbiker

Post by Sharkie »

Superfan wrote: En de deuren zullen zeker open zijn hoor om 8.00 uur. :wink:
@ Superfan: je collega m-biker sprak op een vorige pagina niet vroeger dan 8 u.30. Jij spreekt nu van 8 u., net zoals op de kalender vermeld staat.
Vanaf wanneer kan je nu inschrijven #-o ?
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Sharkie wrote:
Superfan wrote: En de deuren zullen zeker open zijn hoor om 8.00 uur. :wink:
@ Superfan: je collega m-biker sprak op een vorige pagina niet vroeger dan 8 u.30. Jij spreekt nu van 8 u., net zoals op de kalender vermeld staat.
Vanaf wanneer kan je nu inschrijven #-o ?
vanaf 8.00 uur, m-biker heeft dat een beetje verkeerd bekeken, we volgen uiteraard de kalender.
den blinky
Kerstman

Post by den blinky »

voila se lang op gewacht mor daar is hem :-D , verleden jaar goei dingen gelezen en gehoord over dezen vtt =D> =D> .

dus we komen ook af, k'ben benieuwd wa die bossen te bieden hebben .

startuurke nog ff afspreken mé mijnen gebuur .

enne paar lefkes meer koel houden é :drunk: :drunk: :lol:
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

Superfan wrote:
kommil foo wrote:Superfanneke kommil zal ook aanwezig zijn voorlopig alleen omdat de andere steenbakkers gaan uitpijlen en ik kom voor beetje reklame voor onze tocht maar ook om jullie prachtige tt te rijden :wink:
Tot zaterdag kommil
Awel, Kommil 'k hoop dat ik ook ne keer naar Moen zal kunnen komen, vorig jaar super veel goeie voornemens, maar 't weer was dan toch wel een beetje te slecht om van zo ver te komen.

Maar bij leven en welzijn, en als de 't were meevalt, kom ik dit jaar zeker af. :bounce: :bounce:
Da horen we graag superfan en het zal je zeker niet beklagen :wink:
zone30
Mountainbiker

Post by zone30 »

komen ook af, vertrekken rond de middag om de massa te vermijden, het probleem van het vele volk is meestal niet op het parkoer zelf, maar wel met auto parkeren/inschrijving/overbevolkte bevoorrading/lange wachttijden aan afspuitplaats, en de mierennest tijdens den après, maar dat laatste kan best gezellig zijn.
Post Reply