"nachtrit" Diksmuide 8 december

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

katrien20 wrote:
Lucky22 wrote:
Lucky22 wrote:Allee, nog 2 keer slapen en het is van patat :lol:

Ga met de mtb van mijn madam komen om haar nieuwe remmen eens uit te proberen.

Ik denk dat het forumtreintje er voorlopig zo uit ziet (vul maar aan als ik enkelen vergeten ben)

1) Lucky22
2) Katrien20
3) Jocca
4) SuPaFLY
5) Iceman321
6) Traxer?
7) Filiberke
8) ?

P.S. bovenstaande volgorde is absoluut geen reflexie van de volgorde waarin we rijden : ik bengel meestal achteraan :oops:
Nog vergeten te melden : zal in mountainbike.be outfit komen en zal mijn kaartje aanhebben. Is er een forumhoekje voorzien?
Lucky22,

Waarom komt je madam de remmekes zelf niet eens testen!? Dat zou echt leuk zijn!!!
Ik zal me wel moeten opsplitsen tussen het forum en de anderen die ik uitgenodigd heb (een 10-tal). Ofwel fietsen we allemaal samen he? :lol:

@organisatie : is er een forumhoekje voorzien????????? [-o< [-o< [-o<
Nachtblind #-o en iemand moet babysit zijn hé, het is haar beurt 8) anders had ze zeker meegekomen. De Kurt zit in Avoriaz (zonder sneeuw #-o ) : hij heeft maar weer eens de verkeerde keuze gemaakt :^o , de volgende keer is hij er zeker bij.

Komt XIII niet?

Wat je genodigden betreft : hang ze maar aan de forumtrein : hoe meer volk, hoe meer leute en daar is het toch om te doen hé
Jerville
Mountainbiker
Location: Sensa Pordoi, Corratec Superbow team worldcup, Merida sculptura/ Scott Genius MC 10, B1 cikara

nachtrit

Post by Jerville »

Mijn batterijen zijn ook al aan het opladen van de lichtjes. Zal er zeker bij zijn.

@jocca. Met onze tocht reden we 2 jaar op de paden rond het spaarbekken en knokkebrugge. Maar iedere keer doet er ne flauwe plezanten de pijlkes weg. Tot 2 keer toe in de voormiddag van de tocht.
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

Dan heb ik al meteen een vermoeden wie die flauwe plezanten is. Ene met een bordeaux wagen ... (uit woumen zelf).

Mijn lichten zijn al opgeladen, alleen alles nog monteren op mijn helm en fiets + verwisselen van banden.
polonium
Mountainbiker

Post by polonium »

We zullen zorgen voor een forumhoekje. Wat hadden jullie gewenst in jullie hoekje? Een beetje gezelligheid,bediening aan tafel,versnaperingen bij de drankjes. Je zegt maar hé. Wij zullen proberen een aan jullie wensen te voldoen maar niet teveel wensen hé want de sint is reeds terug naar spanje en de geest uit mijn olielamp wil niet meer gehoorzamen. :-D
polonium
Mountainbiker

Post by polonium »

Wat die pijlen betreft. Wij hebben ook al nieuwe moeten ophangen voor vrijdag. Ze gingen er pas een namiddag en er waren er al zes verdwenen.
Jammer dat we ze nooit eens kunnen betrappen. k'Zou ze eens.........
Wat vinden die pipo's er eigenlijk zo leuk aan om pijlen weg te nemen?
iceman321
Kerstman

Post by iceman321 »

nog 1 keer slapen.... en dan beuken tegen alle weergoden.... :lol:
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

polonium-210 wrote:We zullen zorgen voor een forumhoekje. Wat hadden jullie gewenst in jullie hoekje? Een beetje gezelligheid,bediening aan tafel,versnaperingen bij de drankjes. Je zegt maar hé. Wij zullen proberen een aan jullie wensen te voldoen maar niet teveel wensen hé want de sint is reeds terug naar spanje en de geest uit mijn olielamp wil niet meer gehoorzamen. :-D

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Bedankt hoor! Dat zal gezelligheid troef worden!!! Je mag ons eens goed verrassen polonium 210!!!!

Tot morgen! En ze geven niet veel regen uit voor morgen!!!
Dreo en Wee
Mountainbiker

Post by Dreo en Wee »

See you all tomorrow

:P :P
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

veel goesting, maar zoveel werk :-? Als de zon schijnt kom ik af !!! :lol: :lol: :lol: No promises. :-?
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

Traxer,

De zon schijnt altijd, alleen zit ze soms achter de wolken :lol: , dus je komt ? =D>
Post Reply