10/12/2006 TT Ham
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Die daar achteraf terug vanaf krijgen dat zal het ergste zijn.Brainjumper wrote:Allez lucky7 dat kan toch geen probleem zijn ! Strooi wat zand op de asfalt en klaar is kees.![]()
Morgen zal ik nog eens op verkenning gaan om na te gaan of er nog omgevallen bomen moeten verwijderd worden.
Zaterdag en zondag zou het wat kouder en droog blijven
Wij hebben de punt van de pijlen ook voorzien van een fluo-laagje,zodoende vallen ze wat beter op.
Bij mij is het nu exact een jaar geleden dat ze mijn knie hebben opengezwierd, ook op sinterklaasdag!Gf biker wrote:De vorige jaren heb ik deze moeten missen omdat t'vrouwtje op weekend naar de kerstmarkt in Duitsland wou, nu moet ik passen wegens een knieoperatie die ik onderga op sinterklaasdag
Met een goede revalidatie kom je er wel.
Ik wens je veel sterkte.
Ikheb net een deel van het parcours op Kepkensberg eens afgelopen er zijn wel wat plassen te vinden wat niet onbegrijpelijk met dit weer.kingston wrote: Hoe ligt het parcours er eigenlijk bij? Qua modder en plassen enzo.
Modder heb ik daar niet tegengekomen maar het is wel drassig.
Als we morgen nog wat wind krijgen dan zal het er wel al droger bijliggen.
In de namiddag hebben we een gedeelte van de toer nog eens gereden om te na te kijken waar we morgenvroeg nog bomen moeten gaan verwijderen.Van modder kunnen we niet spreken maar er staan wel redelijk wat plassen maar daar is omheen te kunnen.lucky7 wrote:Ik heb net een deel van het parcours op Kepkensberg eens afgelopen er zijn wel wat plassen te vinden wat niet onbegrijpelijk met dit weer.kingston wrote: Hoe ligt het parcours er eigenlijk bij? Qua modder en plassen enzo.
Modder heb ik daar niet tegengekomen maar het is wel drassig.
Als we morgen nog wat wind krijgen dan zal het er wel al droger bijliggen.