Wekelijks maak ik een filmke van een mtb toerrit.

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

sjieke dingens :p

maar ik zou ze voor hare nieuwjaar wel is ne nieuwe helm en zonnebril kopen :p nog zo mooi dan :-D
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

Film TT Rekem staat op het net.
Film van 10 min zal gedurende één week op het net staan.
Image
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

absalon wrote:sjieke dingens :p

maar ik zou ze voor hare nieuwjaar wel is ne nieuwe helm en zonnebril kopen :p nog zo mooi dan :-D
Ik ga ze laten kiezen tussen een nieuwe zonnebril, helm of een reis vakantie in de winter.

Denk dat ze nog lang met die afgedankte brillen en helmen zullen rond crossen :-D
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

den boonen eeft weer alle sjans :p heeft wrs diene s-works epic gekregen, man man man :drunk: .

ik denk wel dat da moet wijs zijn, zo biken met "bv's" :d
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

absalon wrote:den boonen eeft weer alle sjans :p heeft wrs diene s-works epic gekregen, man man man :drunk: .

:roll: bedoelt ge ni biken "achter" want ik vrees dat ge die ni gaat volgen :lol:
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

Waarom zou niemand boonen kunnen volgen. Tis niet omdat ge snel op de weg zijt, dat ge snel int veld zijt.
absalon
Mountainbiker

Post by absalon »

scott racer wrote:
absalon wrote:den boonen eeft weer alle sjans :p heeft wrs diene s-works epic gekregen, man man man :drunk: .

:roll: bedoelt ge ni biken "achter" want ik vrees dat ge die ni gaat volgen :lol:
daar twijfel ik niet aan :p maar ik bedoelde meer zo wa met die manne staan aan de bevoorrading enzo:d of ze in de weg rijden :lol:
w_boelen
Mountainbiker

Post by w_boelen »

Super dat je elke week zo'n filmke in mekaar bokst. =D>
Jammer dat ik geen bank ben tegengekomen, 't zal voor de volgende keer zijn :lol:
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Valt me ook op dat de profs geen helm dragen #-o Te "goe" om te vallen zeker :roll:
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Fry wrote:Waarom zou niemand boonen kunnen volgen. Tis niet omdat ge snel op de weg zijt, dat ge snel int veld zijt.
Eens toertocht van gistel gereden met beachbikers,(rondelez enal) en museeuw was er ook bij.
Kheb die mannen kun volgen tot laatste 2 kilometer omdat ze op hun gemak reden (heeltijd zeveren en doen enal) maar in de laatste twee kilometer beginnen ze daar te racen jawadde kheb ze niet lang meer gezien zulle. Kben de toertocht aangekomen met een gem van 27.5 en twas geen zomer. Museeuw kan wel degelijk overweg met de mtb (zeker vlakke parkoers). Die 27.5 gem was voor hen trainingsnelheid :oops:
Post Reply