09/12/06 Ertvelde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
T'Crosserken
Mountainbiker

09/12/06 Ertvelde

Post by T'Crosserken »

Weet er iemand iets van de rit in Ertvelde op 09/12/06 [-o< want er is weinig over te vinden. naar waar gaat die rit uit de streek?
T'Crosserken
Mountainbiker

Post by T'Crosserken »

Is er nu echt niemand die iets afweet van de rit in Ervelde :oops:
An-Sofie
Mountainbiker

Post by An-Sofie »

Het parcour gaat richting Rieme waar er terug een paar nieuwe stukjes inzitten en naar de Lembeekse bossen. Het parcour wordt nog aangepast naargelang de weersomstandigheden, zodat het geen modderploeteren wordt!!
T'Crosserken
Mountainbiker

Post by T'Crosserken »

An-Sofie alvast bedankt :lol: Lembeekse bossen zeker de moeite altijd mooi fietsen daar =D>
Galibier2646
Mountainbiker

09/12/2006 TT Ertvelde

Post by Galibier2646 »

Wie kan wat meer vertellen over deze TT en wie gaat er naar toe ?
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

Hier vindt je een verslag van twee jaar terug, met dank aan mountainbike club De Herders

Ziet er niet slecht uit, ik denk dat ik er ook heen ga.
underworld
Mountainbiker

Post by underworld »

Als ik mij niet vergis,gaat deze rit naar de Lembeekse bossen,is van TC-Houtland??
T'Crosserken
Mountainbiker

Post by T'Crosserken »

Er word weinig gemeld over de rit in Ertvelde :roll: zowel van de organisatie als van de bikers zelf. is het geen goede rit of is er zo weinig intresse voor :cry: Als er bikers zijn die meer weten laat maar komen [-o<
Biky
Mountainbiker

Post by Biky »

T'Crosserken wrote:Er word weinig gemeld over de rit in Ertvelde :roll: zowel van de organisatie als van de bikers zelf. is het geen goede rit of is er zo weinig intresse voor :cry: Als er bikers zijn die meer weten laat maar komen [-o<
Wat betreft accomodatie, uitpijling, bevoorrading zal je weinig beter vinden.
Wat het parcours betreft: niets speciaals (inderdaad de Lembeekse bossen als attractie), gewoon het maximale wat de streek biedt. Wat ik wel belangrijk vind: het is nooit een ploetertocht, ook als het veeeeeel regent (of geregend heeft).
Ik ben niet geheel neutraal daar ik lid ben van de inrichtende club. Ik stel wel vast dat de tocht jaar na jaar meer deelnemers kent. Dit door de mond-aan-mond reclame. Ik ben helemaal niet betrokken bij de inrichting maar ik durf hier toch zeggen dat mijn clubgenoten echt niets aan het toeval overlaten. Tot in de puntjes voorbereid. De 4sterren bij de WBV winterorganisaties moet je echt wel verdienen!
Oudlander
Mountainbiker

Post by Oudlander »

Deze namiddag na de regen ben ik nog eens het parcours gaan verkennen en ondanks het vele water ligt alles er nog vrij goed berijdbaar bij. Als het geen bakken meer regent wordt het zeker geen modderboeltje. Morgenvoormiddag gaan we het parcours uitpijlen en indien nodig laten we er de slechtste passages uit.
Post Reply