17/ 12 /06 LENDELEDE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Edge
Mountainbiker

Post by Edge »

Ik ga u wel inhalen...PR ge komt er nie van af
stafke
Mountainbiker

Re: TT LENDELEDE 17 / 12

Post by stafke »

Johny wrote:Hopelijk betere weersomstandigheden dan verleden jaar en wat minder konkurentie en zo wat meer deelnemers dan verleden jaar. Deze tt verdient dit toch wel.
eindelijk een teken van leven Johny,alles goed?
Hopelijk is je fiets terug in orde.
Prettig weekend in Italie. :bounce: :bounce:
veeteeteetje
Kerstman

Re: 17/ 12 /06 LENDELEDE 7de Baekelandtroute

Post by veeteeteetje »

stafke wrote:voor de 52km een lus naar Gullegem
Ah,zouden we hier dan geen extra bevoorrading kunnen inschakelen???
Hanzie?????

Denk dat ik dienen dag te kampen zal hebben met nadorst,vandaar,......
captain crash
Mountainbiker

Post by captain crash »

yep, de bende is van is terug, ook zij zullen weerom van de partij zijn! :bounce:

't is maar te hopen dat de goeie fles(sen) in de frigo zullen zitten bij den local. :drunk:

parcoursbeschrijving klinkt in alle geval veelbelovend!! =D>

toot zeundag :wink:
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

verdikkeverdom, 'tzal van dees keer geen waar zijn.
Ik kom zeker af naar Lendelede. En Frankske van het weer zal mij niet meer liggen hebben want k trek het mij niet meer aan #-o . Al moet ik al mijn gebreide onderbroeken, regenvesten, zuidwesters aandoen en hotpacks in mijn schoenen steken, maar rijden zal ik neh :bounce: :bounce:
kzal voor de verandering mijn naam van nonkel trunte veranderen in nonkel tgv (Traag Gereden Vandaag)
raketwomanFIE
Mountainbiker

Post by raketwomanFIE »

enkele jaren geleden Lendelede gereden ik herinner me nog dit héél veel water en slijk op een moment kwamen we aan een wijk waar ze aan het bouwen waren daar reed iedereen zich vast +- 40cm slijk niet te doen hoe zit het nu met het parcours?? zijn met zo een omstandigheden speciale omleidingen voorzien?
HanZi
Kerstman
Location: grand canyon al 8.0,en nen zelf ineengestoken granville

Re: 17/ 12 /06 LENDELEDE 7de Baekelandtroute

Post by HanZi »

veeteeteetje wrote:
stafke wrote:voor de 52km een lus naar Gullegem
Ah,zouden we hier dan geen extra bevoorrading kunnen inschakelen???
Hanzie?????

Denk dat ik dienen dag te kampen zal hebben met nadorst,vandaar,......
Ok,veeteeteetje,maar wel met propere voetjes he?
K'zal alvast mijn voorraad water [-X [-X aanvullen.
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

raketwomanFIE wrote:enkele jaren geleden Lendelede gereden ik herinner me nog dit héél veel water en slijk op een moment kwamen we aan een wijk waar ze aan het bouwen waren daar reed iedereen zich vast +- 40cm slijk niet te doen hoe zit het nu met het parcours?? zijn met zo een omstandigheden speciale omleidingen voorzien?
in Lendelede????Kan mij niet herinneren waar,maar er zijn ieder jaar 2 TT 's(sportdienst en KWB).Normaal duiden we onze "moeilijke" stroken met ZWAAR en LICHT aan zodat je een keuze kan maken volgens je mogelijkheden of conditie.
In ieder geval rijden we zondag nog eens het ganse parcours om te zien hoe het erbij ligt.We houden jullie op de hoogte!!!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Mijn madam werkt de nacht dat weekend, dus is er geen reden om vroeg naar huis te gaan, want als ze dan na de middag wakker wordt is ze niet haar normale zelf. (Een beetje grumpy!)

Startpunt is minder dan 2 Km van mijn deur, dus in het slechtste geval kan ik altijd met de fiets op mijne rug terug naar huis strompelen, moest het te erg worden achteraf...
:drunk: :drunk: Maar, eerst die 50 afhaspelen natuurlijk.

Was dat die tocht waar het vorig jaar zo geijzeld had? Ik ben toen zeker 4 keer flink tegen dek gegaan op asfalt, 1 keer tegen goed 40 km per uur en de rest van de tocht gereden met een verluchtingsroostertje op mijn linkerbil :cry: :cry: :cry:
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

verleden jaar was het inderdaad spekglad Moustache,wat dit jaar waarschijnlijk niet het geval zal zijn.
Moest ge 2 verluchtingsroosters hebben zet ze dan maar open voor "den Trek"dan droogt het wat rapper! :-D
Post Reply