9/12/2006 Meeuwen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lange77
Mountainbiker

9/12/2006 Meeuwen

Post by lange77 »

laat maar horen wat we daar gaan tegenkomen :wink:
speedfreak
Mountainbiker

Post by speedfreak »

Is zeker geen topper, vergelijkbaar met Peer, vlak dus.
Ik zou zeggen als het droog is gaan, als het regent overslaan.
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Hallo , vorig jaar ben ik in Opoeteren achter de woutercamping het parkoer op gereden en zo naar de inschrijving in Meeuwen. Kan ik daar weer erop , kom van Neeroeteren en hoef dan niet met de auto te komen.
Tot zaterdag. :-D
Josss
Mountainbiker

Post by Josss »

bosmans leon schreef:
Hallo , vorig jaar ben ik in Opoeteren achter de woutercamping het parkoer op gereden en zo naar de inschrijving in Meeuwen. Kan ik daar weer erop , kom van Neeroeteren en hoef dan niet met de auto te komen
Neen, het beste kom je op het parcours aan de Winston in Opglabbeek ( deze tocht van Meeuwen komt niet tot aan de wouter camping.
Het is overigens een mooie tocht met heel veel off-road door de bossen en her en der singeltracks met enkele kleine heuveltjes in de buurt van de Winston te opglabbeek).
De powerbikers uit Bocholt zijn present en ook wij zullen vanuit Bocholt met de bike komen.
xtremebiker
Mountainbiker

Post by xtremebiker »

van Neeroeteren tot Meeuwen is dewereld toch niet uit he Lei maar ja daarom rij je ook bij WTC De Wringers :-D
Louke radon
Mountainbiker

Post by Louke radon »

Ben ook van plan om af te komen aangezien ze de TT van Wilsele (vl brabant) hebben afgelast. Wat kan ik precies verwachten? Veel bos en zandwegen? Hoe ligt het parcoer erbij na al die regen van de afgelopen dagen? Is het een vlake toer of zijn er hier en daar pittige beklimmingen te verwachten?
pepper
Mountainbiker

Post by pepper »

Aan de modderstroken zal niet te ontkomen zijn , vrees ik ,na al die regen : nochtans zullen er zeker ook goed berijdbare stukken inzitten.
mooie bossen, vlak parcours met her en der singeltracks en enkele kleine klimmetjes. Ik zal er sowieso zijn.
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

de tocht was goed te doen
ok, baaikske moest nadien gekuist worden, net als den baaiker
vooral vuil wegens hier en daar zo een natte bovenlaag
doch nergens echte modder opdat je zou moeten stoempen
blij dat ik dit tochtje gereden heb,
na al die regen van de voorbije dagen #-o
Louke radon
Mountainbiker

Post by Louke radon »

Ben daarstraks de 40 gaan doen en al bij al was het goed te rijden maar de laatste kilometers begon het toch gaan zwaar te worden (bolde voor geen meter) Kortom weer een geslaagde mtb tocht.
Kan iemand me zeggen waar die foto's gepost worden?
Big
Mountainbiker

Post by Big »

Bij ons was het ook redelijk goed begonnen, tot bij maat z'n derailleurpad afbrak :-?
Post Reply