10/12/2006 wilsele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
jaro
- Mountainbiker
Is een prima tocht die al jaren bestaat en meestal dezelfde gebieden opzoekt. Je zit dan ook in een prachtige omgeving met veel hoogteverschillen.Beetje vergelijkbaar met Kessel-Lo. Gewoonlijk mag je na een paar vlakke kilometers al je beste beentje voorzetten om de helling op te raken ( wat niet iedereen lukt ) en de rest van de tocht blijft een op en af rijden. Moet maar eens gaan rijden is een aanrader, maar wel altijd veeeel volk.
PS. ben niet van de organisatie en niet verantwoordelijk als het bij iemand moest tegenvallen.
PS. ben niet van de organisatie en niet verantwoordelijk als het bij iemand moest tegenvallen.
-
Wilhelmaximus
- Mountainbiker
Post by Wilhelmaximus »
Ik heb deze toer al een paar keer gereden en het is echt wel de moeite.
Niet echt het klassieke MTB parcours maar wel met de nodige variatie. De streek is zeker de moeite.
Niet echt het klassieke MTB parcours maar wel met de nodige variatie. De streek is zeker de moeite.
ik heb deze tt al 3 keer gereden en deze is mij steeds goed bevallen.
er is voor ieder wat wils. mooie steile klimmen en een paar mooie single
traks. hij is ook goed bereidbaar in alle weersomstandigheden. zoals vermeld zijn er een deel van ce paden dat ook de tt van kessel-lo aanwezig zijn.
zeker de moeite om langs te gaan.
er is voor ieder wat wils. mooie steile klimmen en een paar mooie single
zeker de moeite om langs te gaan.