17/12/06 Tervuren 10de Zoniënwoudtocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

it's me ! wrote:Zal er zeker zijn. Eerst de TT in vossem en dan in Tervuren. Kan er met de bike naartoe :bounce:
Ai, ben mis! Vossem is pas in Januari.... :roll: #-o
Monica
Mountainbiker

Post by Monica »

Ieder jaar staat deze mooie tocht door het Zoniënwoud met stip aangekruist in mijn agenda .
Tervuren here we come !

:-D
Fredjen
Mountainbiker

Post by Fredjen »

Eindelijk eens terug naar het Zoniënwoud waar we hopelijk dit jaar gespaard mogen blijven van sneeuw. Verleden jaar was het op het einde afzien bij de beesten, maar na ne warmen douche en enkele Leffes was het weer volop ambiance :-? Jullie kunnen op ons rekenen. :P
akela
Mountainbiker

Post by akela »

Fredjen wrote:Eindelijk eens terug naar het Zoniënwoud waar we hopelijk dit jaar gespaard mogen blijven van sneeuw. Verleden jaar was het op het einde afzien bij de beesten, maar na ne warmen douche en enkele Leffes was het weer volop ambiance :-? Jullie kunnen op ons rekenen. :P
Zullen dan maar vlug een paar leffes gaan kopen ! :-D

http://users.pandora.be/bike-events/
lagniau
Mountainbiker

Post by lagniau »

te ver voor mij denk ik .. want euhm ik kom tenslotte uit Ninove en kheb geen vervoer xD en ik denk ook dat we naar de cyclo-cross gaan kijken in overijse als het die dag daar is. :P
offroad
Mountainbiker

Post by offroad »

lagniau wrote:te ver voor mij denk ik .. want euhm ik kom tenslotte uit Ninove en kheb geen vervoer xD en ik denk ook dat we naar de cyclo-cross gaan kijken in overijse als het die dag daar is. :P
Ge kunt er misschien nen daguitstap van maken! 't is de moeite waard in Tervuren en de cross is pas om 14.30 u.

:roll:
Ed-trappistje
Mountainbiker

Post by Ed-trappistje »

Hé mannen,

zijn er dit jaar terug vliegende engeltjes in het zoniënwoud?
"Red Bull Hostesskes"? :oops:
Kane
Mountainbiker

Post by Kane »

der mogen daar engeltjes zijn zoveel ge wilt en met gratis drank tot het uw oren uitspuit maar a u b toekt daar geen lege blikskes op de grond

hou het zonien woud en elk woud proper !!!
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Is er in de nabijheid van Tervuren één of andere familiale happening? Rommelmarkt, markt, ... . Of kunnen mijn vrouw en kinderen er een leuke wandeling maken? Wij kennen het Zoniënwoud of de streek niet.
Ik ben van west-vlaanderen en zou graag eens in het Zoniënwoud fietsen. Gezien het ver is ben ik logischerwijs laat thuis. Dus beter dat vrouw en kinderen meekunnen.
Alle tips zijn van harte welkom.
akela
Mountainbiker

Post by akela »

motorbiker wrote:Is er in de nabijheid van Tervuren één of andere familiale happening? Rommelmarkt, markt, ... . Of kunnen mijn vrouw en kinderen er een leuke wandeling maken? Wij kennen het Zoniënwoud of de streek niet.
Ik ben van west-vlaanderen en zou graag eens in het Zoniënwoud fietsen. Gezien het ver is ben ik logischerwijs laat thuis. Dus beter dat vrouw en kinderen meekunnen.
Alle tips zijn van harte welkom.
Ga even kijken op de website van de gemeente Tervuren/toerisme en contacteer eventueel de toeristische dienst .Een aanrader is het mooie en zeer uitgebreide park van Tervuren . Daarin bevindt zich ook het interessante Museum van Midden-Afrika . Zeker en vast een bezoekje waard met de kinderen. Van harte welkom !
http://www.africamuseum.be/visitor
http://www.tervuren.be
Post Reply