nobby nic

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
eskimo1973
Mountainbiker

Post by eskimo1973 »

welk nen duits ? bike-discount, bike-components...
Guido Beeck
Mountainbiker

Post by Guido Beeck »

eskimo1973 wrote:welk nen duits ? bike-discount, bike-components...
Sorry: Bike-discount.de

Vriend van mij had een Radon ZR Lightening besteld in 18", daarna gecorrigeerd naar 20", en die bleek dan niet meer in stock te zijn. Nu heeft 'ie zo'n worldcup edition besteld, omdat bike-discount bereid was geen verzendingskosten aan te rekenen, en dan heb ik maar ineens wat dingen meebesteld...
Trouwens, hoe lang duurt zo'n verzending ongeveer? (sorry voor off-topic)

Groet,

Guido
flyboy
Mountainbiker

Post by flyboy »

De Noby Nick is een zeer goeie band. Veel zijdelingse grip in bochtjes en slijk. Ze lijken het wel minder te doen bij extreem los zand, zijn er nog met deze ervaring?
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

ja. :-D
stan 1
Mountainbiker
Location: Cannondale f500 magura louise brakes , crossmax xl disc wielen

Post by stan 1 »

ja :(
Sharkie
Mountainbiker

Post by Sharkie »

Klopt, graven zich als het ware zelf in :lol: . Slijten ook vrij vlug op asfalt :( . Maar anders een prima band.
Frankyspec
Mountainbiker

Post by Frankyspec »

vandaag 2 nn 2.1 gekocht voor 43 euro bij van eyck in tessenderlo.
nu nog wachten op de fiets die besteld is,een specialized epic expert in het zwart.Kan ni wachten... :cry:
wel dit weekend gereden met een testfiets specialized stumpjumper fsr met nn op en vond toch zeer goede grip en reed zelf voordien met michelin AT,ook tevreden over,maar betere grip met de nn,vooral op de modderige en glibberige stukken.
Guido Beeck
Mountainbiker

Post by Guido Beeck »

Gisteren m'n NN ( 2.1 vooraan en 1.8 achteraan ) getest op asfalt en was heel erg verrast door de snelheid die ze kunnen behouden ondanks hun groffe profiel, ga straks de noppen eens inspecteren op scheuren, het was gisteren nogal donker... :)
Voorlopig al content! (Heb momenteel maar één wielsetje, dus moet met de NN's ook m'n baantrainingen doen...)

Groet

Guido
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Guido Beeck wrote:Gisteren m'n NN ( 2.1 vooraan en 1.8 achteraan ) getest op asfalt en was heel erg verrast door de snelheid die ze kunnen behouden ondanks hun groffe profiel, ga straks de noppen eens inspecteren op scheuren, het was gisteren nogal donker... :)
Voorlopig al content! (Heb momenteel maar één wielsetje, dus moet met de NN's ook m'n baantrainingen doen...)

Groet

Guido
tiens, kan jij geen band vervangen dan? :P
Guido Beeck
Mountainbiker

Post by Guido Beeck »

Ja, tuurlijk wel, maar ik ga nu eenmaal geen driemaal per week m'n "wegbanden" en NN's verwisselen... Ik ga naar school (6de jaar Latijn-Wetenschappen) en na school moet ik nu eenmaal studeren, ben al blij als'k m'n trainingen afgewerkt krijg en m'n fiets normaal kan onderhouden en afspuiten na elke training. Dat begrijp je wel...

Groeten,

Guido
Post Reply