Na lang wachten...

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
speedfreak
Mountainbiker

Post by speedfreak »

Mooie fiets, maar mis jij die bar ends niet, ik kan niet zonder.
Mag je fiets altijd binnen staan, zou bij mij thuis niet lang duren denk ik.
Maak je niet druk over dat gewicht, als je frame van goede kwaliteit is dan mag de rest al een kilootje zwaarder zijn.
Sven_1985
Mountainbiker

Post by Sven_1985 »

@ Speedfreak, nee mis totaal geen bar-ends.. Vind ze echt verschrikkelijk, als een van de weinige.
En m'n bike staat nooit binnen, alleen toen ie terugkwam van de fietsenmaker heb ik 'm binnengezet, daarna is ie naar de schuur verhuisd.. Waar ie ook een mooi plekje heeft!

Over het gewicht maak ik me ook niet druk, ik vraag me alleen af waarom mountainfreak em omhoog gooit omdat ie vind dat 't gewicht een halve kilo omhoog moet.

Tegen de kerst zal ik de nieuwe onderdelen hebben en dan zal ik em eens goed wegen, ok?

Iemand nog ideeeen voor 100-200 euro aan mooie, stijlvolle onderdelen die bij deze bike passen? Geen webshop artikelen btw...
Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

geleen, sweikhuizen, schinnen... Geleen ken ik wel, de rest zegt me totaal niets. Is dat meer naar het binnenland van Limburg toe?

Ik ben zelf van Niel-bij-As, ligt over de grens. Eerst heb je Berg aan de Maas, dan met veerpont de maas over, dan kom je in Stokkem, dan kan je van Stokkem binnendoor richting Opoeteren. En van Opoeteren naar Niel-bij-As. Zo is dus mijn fietstochtje :-)

Zet er inderdaad maar Race Face Deus op... beter dan die afgezaagde Ritchey wcs. Easton valt ook nog mee, maar ziet er niet zo mooi uit vind ik persoonlijk. Overigens heb je dan lekker Canadese fiets. :-)

Denk trouwens dat je met zadelpen, stuurpen en stuur wel vrij makkelijk aan €200 komt in de winkel. Met webshops kan je al gesteld zijn voor €150.

Groetjes
Sven_1985
Mountainbiker

Post by Sven_1985 »

Dorpen die ik noem zijn kleine gehuchten richting maastricht/heerlen.

Webshops zijn geen optie omdat ik nog waardebonnen heb liggen die je alleen in een winkel kan besteden!
Post Reply