16/12/2006 Steenbakkers VTT MOEN

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Parcoursinfo is vanaf heden terug te vinden op onze site... merci zanneis =D>

ik zou zeggen allen daarheen! :wink:

http://www.steenbakkers.be 8)
Beulie
Mountainbiker

Post by Beulie »

[quote="Rock Rider"]Parcoursinfo is vanaf heden terug te vinden op onze site... merci zanneis =D>

ik zou zeggen allen daarheen! :wink:

Ziet er de moeite uit !
Kijk er al naar uit om deze streek eens met de MTB te verkennen !

'k zal nog wat collega-bikesons meebrengen !

:evil: Beulie :evil:
THE BIKESONS
kluisken
Mountainbiker

Post by kluisken »

Ik zal ook nog eens van de patij zijn, 't is te zeggen: als ik uit mijn warme nestje geraak---> heb nl. opnieuw de nacht (hoe doen jullie dat toch om al die zaterdaagse tt's te laten samenvallen als ik in de nachtshift zit???? Anyhow, zal er wel geraken zeker tegen 14.00u.....
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Heb zopas ne keer zitten snuisteren in de site van de steenbakkers en Zanneis heeft mooi werk afgeleverd.Heel duidelijk en alles wat je moet weten staat erop.
Het enige wat ik nog ne keer zou willen weten is de off-roadpercentage of het aantal kilometer off-road voor de 45 km en wat ik me ook afvraag : zitten er veel van die betonnen paadjes (krieren)in???(Hopelijk niet teveel)
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

veeteeteetje wrote:Heb zopas ne keer zitten snuisteren in de site van de steenbakkers en Zanneis heeft mooi werk afgeleverd.Heel duidelijk en alles wat je moet weten staat erop.
Het enige wat ik nog ne keer zou willen weten is de off-roadpercentage of het aantal kilometer off-road voor de 45 km en wat ik me ook afvraag : zitten er veel van die betonnen paadjes (krieren)in???(Hopelijk niet teveel)
u vraagt wij draaien ... http://www.steenbakkers.be (doorklikken naar toertocht --> parcoursinfo) ondertussen aangevuld met percentage off-road én een hoogteprofiel van de drie afstanden.

In dat percentage off-road zitten er inderdaad ook een aantal stapsteentjes. Hier in de streek hadden ze nu eenmaal de (onhebbelijke) gewoonte om krieren in stapsteentjes om te toveren.
Ze (de stapsteentjes dus) worden wel tot een minimum beperkt, tot de allernoodzakelijkste om van de ene mooie strook naar de andere te kunnen rijden.

Nog vragen ? Vuur maar af !!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Als je het mij vraagt :

Goe bezig Zanneis!!!!!
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Dat is de beste reclame die je hier kunt maken!!!!
Tomini
Mountainbiker

Post by Tomini »

ik zou graagook van de partij zijn, het is nog eenbeetje afwachten wat m'n knie zegt hier, ik kan er voor het ogenblik nog niet echt mee gaan biken, maar ga ermee naar de kniemaker, om er rap een oplossing voor te vinden .
Der is verdorie nen tt die start aan de overkant v/d straat en ik zou nie mee kunnen doen zeg . Ik moet mij maar laten van mijnen oprit bollen en ik zit de ruit van de feestzaal binnen . K'ga vingers kruisen.
En kluisken, doe het rustig aan die nacht, dan zeide beetje in form voor den tt. Als ik dan toch niet kan meedoen aan de tt, dan trek ik wel foto's op het één of het ander moeilijk stuk. :p Kwestie van eenbeetje sfeer op te snuiven dan.

greetz.
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

zet moar ne leffe greet , nie tijdens moar achter de tocht he jaaatje haahahahaaaaaaaaaaaa we komen stoempen en stoempen
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

zanneis wrote:
veeteeteetje wrote:Heb zopas ne keer zitten snuisteren in de site van de steenbakkers en Zanneis heeft mooi werk afgeleverd.Heel duidelijk en alles wat je moet weten staat erop.
u vraagt wij draaien ... http://www.steenbakkers.be (doorklikken naar toertocht --> parcoursinfo) ondertussen aangevuld met percentage off-road én een hoogteprofiel van de drie afstanden.

In dat percentage off-road zitten er inderdaad ook een aantal stapsteentjes. Hier in de streek hadden ze nu eenmaal de (onhebbelijke) gewoonte om krieren in stapsteentjes om te toveren.
Ze (de stapsteentjes dus) worden wel tot een minimum beperkt, tot de allernoodzakelijkste om van de ene mooie strook naar de andere te kunnen rijden.

Nog vragen ? Vuur maar af !!
Goei werk man, heb het allemaal eens bekeken ook. Betere reclame kunnen we idd nie meer maken.

Iedereen zeker afkomen, wij (Steenbakkers) hebben het nieuwe parcours eens verkend in Oktober en moet zeggen dit nieuwe parcours is nog aantrekkelijker dan het vorige. Vooral het bosgedeelte in Bellegem, mijn favoriete stuk!!!!!! We zijn een van de weinige clubs uit de streek die deze streek aandoen en het niet op "een ander" gaan zoeken. Kom dus allemaal af naar Moen.

En natuurlijk staan de leffe's te wachten.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Zit hier al de hele tijd vragen te bedenken om af te vuren,maar alles wat we moeten weten staat eigenlijk mooi op de site.

Misschien toch iets verzinnen. :roll: :roll:

A)Wordt er een grasmaaier op het parcours gebruikt???? :-D :-D #-o

B)Wat is de taak van de de forumsteenbakkers de dag zelf???

Kommil : bevoorrading :bounce: :bounce:
DD en Moonie : de douches :oops: :oops:
Casper : cafébaas (tapper) :drunk:

.......?????(Zanneis,Rock Rider,......)
Post Reply