"nachtrit" Diksmuide 8 december
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: forum trein
k'Zal mijn best doen om af te komen katrien want ikke wil wel ne keer met u in het donker rijden zullekatrien20 wrote:[quote="iceman321
En zijn er nog forumbikers die afkomen? Filiberke? Manten en kalle?...
Rita,
De rit is niet de blosorit.
Er zitten er wel stukjes van in maar dan zelfs nog in een totaal andere volgorde.
Rutten,
Het is inderdaad te hopen dat het nu eens stopt met regenen. Een modderpoel zal het wel niet worden want we zijn deze avond nog eens gaan verkennen en alles valt nog goed mee. We hebben niet moeten afstappen, wel verkleinen van vitesse.
De rit is niet de blosorit.
Er zitten er wel stukjes van in maar dan zelfs nog in een totaal andere volgorde.
Rutten,
Het is inderdaad te hopen dat het nu eens stopt met regenen. Een modderpoel zal het wel niet worden want we zijn deze avond nog eens gaan verkennen en alles valt nog goed mee. We hebben niet moeten afstappen, wel verkleinen van vitesse.
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
Spijtig genoeg kan ik ook niet van de partij zijn, k'ga de Duitsers een beetje gaan ambeteren vanaf morgen, en kan maar terug zijn ten vroegste rond een uur of 10 vrijdagavond.
Niets aan te doen, t'zal voor ne volgende keer zijn en have fun.
Niets aan te doen, t'zal voor ne volgende keer zijn en have fun.
-
jocca
- Kerstman
- Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
Van die dikke kaarsen zetten é, tegen dat die uitwaaien moet het al heel erg zijn. Hopelijk hebben jullie naar torhout geweest want met kerstverlichting kan je heeeeeel veel doen hoor. Misschien is het een handicap voor jullie maar Torhout is voor mij de maatstaf. Als je daar uw ogen open hebt gehouden en "nadoet" wat zij doen kan het niet mislopen.
groeten
jocca
groeten
jocca