09/12/2006 Herstberge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Traxer wrote:
Superfan wrote:amaai, als ik het weerbericht zo hoor voor de volgende dagen, dan ziet er dat wel nie zo goed uit hè, vinden jullie dat ook niet.
't is vooral donderdag en vrijdag dat ze hierboven grote kuis gaan houden en blijbaar nogal veel water zullen gebruiken. :cry: :cry:

'k zal morgen al wat meer weten over 't parcour, 'k hou jullie wel op de hoogte.
Geen probleem, dan komen we enkel voor de frietjes... :wink:

..........met stoofvleessause,een frikandelle en ne frisse Leffe.Meer moet dat heus niet zijn. [-o<

Weer of geen weer,ik zal er zekers zijn samen met klein plateautje.
't zal rond te 9enen draaien peis ik.
Ne keer een tochtje op 't gemakske. :wink:
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

black knight wrote:
Superfan wrote:amaai, als ik het weerbericht zo hoor voor de volgende dagen, dan ziet er dat wel nie zo goed uit hè, vinden jullie dat ook niet.
't is vooral donderdag en vrijdag dat ze hierboven grote kuis gaan houden en blijbaar nogal veel water zullen gebruiken. :cry: :cry:

'k zal morgen al wat meer weten over 't parcour, 'k hou jullie wel op de hoogte.
vraagt aan barbeque dat hij op zijn werk de hemelsluizen toezet tot achter het weekend. =D> =D> =D>
Peizde gie dat hij dat zou willen doen voor mij :bounce: :bounce:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

grote plateau wrote: Ne keer een tochtje op 't gemakske. :wink:
Bij mij niet ,zulle [-X [-X [-X

Mijn pillekes zijn nog steeds niet uitgewerkt na mijn pech van zondag in Pittem,dus ik zit nu al met frisse benen die op ontploffen staan.

Ik zal al gauw pepeetje in de steek laten en ne keer een ritje doen om alles uit te kast te halen.Ik wil dat mijn tonge tussen mijn wielen hangt als ik aan de meet kom.

Ik denk dat ik tegen 12u aan de inschrijvingstafel sta (11u30 thuis vertrekken) en ne keer het eenzame locomotiefke zal spelen.
Zondag daarentegen doe ik dan nen trui meer aan,want dan rij ik samen met Nelle :lol: :lol: :lol: (zoals afgesproken)
(Een beetje prikkelen kan nooit kwaad)
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

black knight wrote: vraagt aan barbeque dat hij op zijn werk de hemelsluizen toezet tot achter het weekend. =D> =D> =D>
tuut tuut, loat ze moa lopen tot zaterdag. Als het niet regent dan durf
ik ook al eens afkomen.

Blacky, hoelaat vertrek jij ??? Vorig jaar samen gereden en ook herkend
door de plaatselijke pers op m'n freeeee schone foto;;;;;;;;; #-o #-o #-o #-o
Martino
Mountainbiker

Zeg veeteeteetje

Post by Martino »

Ge moogt er nog iemand bijvoegen van de familie aan de toertocht!
Ik ga zaterdag ook mee naar de toertocht!

Groeten
Martijn
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Voilà sè, just de mannen in 't veld bezig gezien, de brugskes liggen, der is ook al een heel stuk afgepijld en 'k moet zeggen, het parcours ligt er voor 't moment gewoon super bij.

Jammer als het gaat regenen, want nu is het gewoonweg een droom :bounce: :bounce:, met uitzondering van 2 plaatskens, geen spat modder.

't is wel zo, als die hemelsuizen toch opengaan, dat er voor het zwaarste stuk een alternatief voorzien is.

Der is op 't laatste nog een leuk stukje bijgedaan, vooral diegenen die al een beetje op de tandjes moeten bijten zullen het hèèèèèl graag hebben. =D> =D> :wink:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Of het de komende dagen nu gaat gieten of niet kan me niet veel schelen, khoop gewoon dat het zaterdag droog blijft tijdens den toer [-o<
ik bedoel dan wel van boven uit é.
Tot Zaterdag, rond 8u30
black knight
Kerstman
Location: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2

Post by black knight »

Barbeque wrote:
black knight wrote: vraagt aan barbeque dat hij op zijn werk de hemelsluizen toezet tot achter het weekend. =D> =D> =D>
tuut tuut, loat ze moa lopen tot zaterdag. Als het niet regent dan durf
ik ook al eens afkomen.

Blacky, hoelaat vertrek jij ??? Vorig jaar samen gereden en ook herkend
door de plaatselijke pers op m'n freeeee schone foto;;;;;;;;; #-o #-o #-o #-o
wij gaan er ook proberen rond 09.00u te zijn , zij die er verleden jaar bij waren weten nog wel wat er op den apres te doen was he. =D> =D>
Het zal zich dit jaar weer herhalen voor de forumgasten he. :drunk:
En wie herinnerd zich nog die ne skone string aan de bevooraading. #-o
SSSSSttttt, zou ze hem weer aan hebben om ons te plezieren ??

we zien wel he ,ogen goed open aan de bevooraadingen ,mannen :roll: :roll: :roll:
m-biker
Mountainbiker
Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Post by m-biker »

Superfan wrote:Voilà sè, just de mannen in 't veld bezig gezien, de brugskes liggen, der is ook al een heel stuk afgepijld en 'k moet zeggen, het parcours ligt er voor 't moment gewoon super bij.

Jammer als het gaat regenen, want nu is het gewoonweg een droom :bounce: :bounce:, met uitzondering van 2 plaatskens, geen spat modder.

't is wel zo, als die hemelsuizen toch opengaan, dat er voor het zwaarste stuk een alternatief voorzien is.

Der is op 't laatste nog een leuk stukje bijgedaan, vooral diegenen die al een beetje op de tandjes moeten bijten zullen het hèèèèèl graag hebben. =D> =D> :wink:
net thuis van een dagje parcours-bouwen : alvast niet mee inzitten, het parcours ligt er magnifiek bij... de bosgrond kan het nog goed aan! Morgen verder uitpijlen, maar het weerbericht lijkt zich al wat aan te passen naar iets droger, laten we hopen!

Enne, zoals Superfan al aankondigde : hou maar iets van de batterijtjes over tot op het einde...
Moustache
Kerstman

Re: 09/12/2006 Herstberge

Post by Moustache »

picolo wrote:We zijn terug zover d'n tt van Herstberge Voor mij een van de beste winter TT's in de streek. vorig jaar meer dan 3000 deelnemers
Meer info over de tt hier
Zeg bollekes... der is entwatte mis met die website...
Post Reply