WW S-works
Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
- ooSoo
- Mountainbiker
Nick => Welke wedstrijden dat ik ga rijden weet ik nog niet maar er gaan er zeker en vast een paar bij zitten die ik ga rijden in Frankrijk en Duitsland
Joybiker => Die WCS toestanden waren al een tijdje geschrapt van het lijstje en er stonden er op van tune ( maar toch bedank )
Absalon => wanneer de bike klaar gaat zijn weet ik nog niet , normaal is alles voorzien dat hij eind december zal klaar zijn , mn kader gaat normaal binnen 2 weken binnenkomen en het gerief ga ik dan gaan halen bij Baracuda ( omdat ik ook alles zelf doe ) en dan een dagje sleutelen en klaar , maar tegen dan zie je hem wel bij de showroom !!
Fluffy => ik ben ook begonnen met een bike met een deore groepje en heb daar zeker en vast leren op rijden ! dan bike met lx/xt dan eentje met xt/xtr nu mijn laatste was full xtr => dus moet je niet verlagen vind ik , dus ga ik nu met X.O rijden , snap je me nu !??
Joybiker => Die WCS toestanden waren al een tijdje geschrapt van het lijstje en er stonden er op van tune ( maar toch bedank )
Absalon => wanneer de bike klaar gaat zijn weet ik nog niet , normaal is alles voorzien dat hij eind december zal klaar zijn , mn kader gaat normaal binnen 2 weken binnenkomen en het gerief ga ik dan gaan halen bij Baracuda ( omdat ik ook alles zelf doe ) en dan een dagje sleutelen en klaar , maar tegen dan zie je hem wel bij de showroom !!
Fluffy => ik ben ook begonnen met een bike met een deore groepje en heb daar zeker en vast leren op rijden ! dan bike met lx/xt dan eentje met xt/xtr nu mijn laatste was full xtr => dus moet je niet verlagen vind ik , dus ga ik nu met X.O rijden , snap je me nu !??
- absalon
- Mountainbiker
- Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt
Corratec wrote:Absalon => wanneer de bike klaar gaat zijn weet ik nog niet , normaal is alles voorzien dat hij eind december zal klaar zijn , mn kader gaat normaal binnen 2 weken binnenkomen en het gerief ga ik dan gaan halen bij Baracuda ( omdat ik ook alles zelf doe ) en dan een dagje sleutelen en klaar , maar tegen dan zie je hem wel bij de showroom !!
een moment om naar uit te kijken alé
- Funny Biker
- Mountainbiker
Post by Funny Biker »
Zal een prachtige fiets worden, let wel op dat je hem niet te klein koopt, mss krijg je nog een groeischeut en is hij binnen de kortste keren te klein. Nuja ik kom er 19 en rij nog altijd op mijn MTB van toen ik bij de juniors reed en die koste ook een hoop geld. Kzeg wel een wedstrijdbike blijft niet lang mooi, (valparijen
)