hallo , kan iemand mij de nodige info verschaffen omtrent deze tt
wil eens wat anders dan herstberge
alvast dank
09/12/06 Hollebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Als ik de avondrit van vrijdag in Diksmuide heelhuids doorkom (mijn eerste kennismaking in het donker rijden) , zou ik ook afzakken in de voormiddag naar Hollebeke om dat deze in mjn streek is. Gaat deze ook richting heuvelland of zoeken jullie iets andere richting uit? Ik hoop dit want steeds dezelfde kant uitgaan word soms ook saai.
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
ik hoor dat er wa meer baan zal worden ingelast wegens de slechte weersomstandigheden!!!
-
Man In Black
- Mountainbiker
Post by Man In Black »
Ik denk dat ook ik naar Hollebeke zal afzakken. De VTT in Hertsberghe is weliswaar heel bekend, maar ik wil zaterdag een rustige VTT rijden. Er zijn toch heel wat mensen die in het verleden af te rekenen hadden met "files". Zou er misschien wat meer info kunnen gegeven worden rond deze toertocht? Groeten
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
voor de moment veel modder heel vuil parkoer kan niet worden gereden zoals gewenst maar die mannen (oa den Yoeri) doen ongelooflijk hun best dus met zijn allen naar HOLLEBEKE
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
-
triple XXXL
- Mountainbiker