23/12/2006 - Kruishoutem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
peerske
Mountainbiker

Post by peerske »

Bij vooraf inschrijven een gratis davitamon-paket.
De 23ste aan de start verschijnen gratis hotdog voor iedereen.
Later deze week volgt een wat meer gedetaieerde uitleg over de nieuwe omloop.
Als er verder nog vragen zijn mag je me ook altijd mailen op peers.wouter@skynet.be .
Hopelijk zijn de weergoden ons gunstig gezind.
peerske
Mountainbiker

Post by peerske »

Je kan je op voorhand inschrijven door naar het nummer 0495 26 00 76(tel.Chris) of door te bellen naar het nummer 093 85 53 43(taverne van Chris het Wiel).
De voorinschrijving is tot 20 december.
Inschrijving ter plaatse : zaal Telex waar tevens ook de start en aankomst is (deze zaal is vlakbij taverne het Wiel).
Taverne het Wiel en zaal Telex zijn gelegen in de hoogstraat 17 ,Kruishoutem(rondpunt Kruishoutem , richting Oudenaarde , zo'n 200m op uw linkerkant en zaal Telex zo'n 30m verder).
Brozie
Mountainbiker

Post by Brozie »

zou het te doen zijn om mijn 2 kids (9 en 12 j) te laten meerijden met mij op de kleinste tocht ? Ze zagen mijn oren van mijne kop om ook eens te gaan biken, wat natuurlijk alleen maar positief is :lol: Ik wil echter geen andere bikers hinderen, dus als 't niet te doen is, laat het mij weten aub
Barteken
Mountainbiker
Location: Decathlon Rockrider 8.2 (2005) - Cannondale Rush 4 (Custom)

Post by Barteken »

Andere bikers hinderen ? Als die mannen ge-iriteerd zijn omdat er kinderen voor hen uit fietsen, is het erg gesteld met de maatschappij.
Breng ze gerust mee wat mij betreft, hoe meer zielen (hoe jong ook), hoe meer vreugd.
Brozie
Mountainbiker

Post by Brozie »

@Barteken : als je sommige toestanden ziet op toertochten, is 't idd erg gesteld met deze maatschappij ... :cry: #-o
Maar wat ik vooral eigenlijk wil weten, is of het parcours niet té technisch is om met kids naar toe te komen
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Barteken wrote:Andere bikers hinderen ? Als die mannen ge-iriteerd zijn omdat er kinderen voor hen uit fietsen, is het erg gesteld met de maatschappij.
Breng ze gerust mee wat mij betreft, hoe meer zielen (hoe jong ook), hoe meer vreugd.
Volkomen mee eens, er zijn genoeg wedstrijden voor die geïrriteerde gasten maar daar komen ze veelal te kort om zich te laten gelden
wchamp tt
Mountainbiker

Post by wchamp tt »

het is toch een vrij pittig parcours (zeker als het geregend heeft) en dat doet het nu toch al een tijdje
peerske
Mountainbiker

Post by peerske »

hallo ,
heb zaterdag nogmaals de omloop verkend ! !
Deze maal geopteerd om héél goed berijdbare omloop te organiseren! !
Dus overal , in gelijk welke weersomstandigheid , perfect berijdbaar ! ! =D> Zitten wel paar pittige klimmetjes in maar deze bevinden zich op kasseien of op goed berijdbare paden en wegen(kleine binnenstraatjes)

De kleine omloop ( +-24 km) is van deze aard dat iedereen deze zeker aan kan. Speciaal helemaal niet lastig gemaakt. Maar daarom zeker niet minder mooi ...
TARGET
Mountainbiker

Post by TARGET »

Is er al iets meer bekend over het parkoers? Welke richting gaat het uit? Verhouding Road/Off-Road? Zou misschien ook eens naar daar afkomen ipv Veldegem.
Brozie
Mountainbiker

Post by Brozie »

@peerske : bedankt voor uw antwoord ! :lol: Ik kom zeker af met de kids :bounce: :bounce: :bounce:
Post Reply