@ d'n helle
niks aantrekken van al dienen zever van gewicht, tis nen schonen bike!!!
Na lang wachten...
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
madrista666
- Mountainbiker
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
nee absoluut ni op men tenen getrapt hoor, maar er zijn er, zoals ik wat hun niks aantrekken van gewicht ( alé het moet ook géén tank zijn hé ) maar als den bike maar onder de 13kg blijft. Of er nu een carbon vijsken op zit da 20gram uitspaart dat intreseert me echt niet.
K weet da er véél andere zijn!!!
K weet da er véél andere zijn!!!
-
mountainfreak
- Mountainbiker
- Location: scott scale20 '06, scot cr1, Corratec wc, stumpjumper '04.
Post by mountainfreak »
Ik zeg toch niet dat hij te veel weegt
Maar als je er dan een gewicht bij zet, neem dan toch het juiste het is toch geen ramp dat een fiets 12kg weegt 
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
Ah oké, ging het daarover, sorry voor het misverstand dan!!! had ni gezien dat hij een fout gewicht heeft gezet!!! 
Ik zie dat je van Sittard ben (aan topic starter en eigenaar fiets)...
Zijn er leuke bikeplekken in die omgeving? Ik ben vorige week naar Math Salden geweest met de fiets... Is daar zeer dicht bij het centrum van Sittard. Daarna nog even gaan relaxen in de Relax
Groetjes
Misschien kom ik daar wel eens biken in Sittardse omstreken.
Zijn er leuke bikeplekken in die omgeving? Ik ben vorige week naar Math Salden geweest met de fiets... Is daar zeer dicht bij het centrum van Sittard. Daarna nog even gaan relaxen in de Relax
Groetjes
Misschien kom ik daar wel eens biken in Sittardse omstreken.
Nounounou..
Het scheelt dat ik nu een paar euro aan kadobonnen heb om wat onderdelen te kunnen vervangen en dat zal idd een flatbar met een nieuw stuurpennetje worden, maar wel Raceface Deus dan.
@ Mountainfreak: als je je zo ergert aan het gewicht wat ik opgeef, moet je gewoon ff niet lezen. Het valt me op dat het hier meer om het materiaal gaat dan om de fun!
@ Wimbeest: Binnen sittard valt het vies tegen, ik zoek het meestal richting geleen, sweikhuizen, schinnen en verder.
Ook wel lekker is eerst een goed stuk rijden richting valkenburg en dan de margratenroute...
De Relax... Tjah. Zal maar niks zeggen.
Waar kom jij vandaan?
Het scheelt dat ik nu een paar euro aan kadobonnen heb om wat onderdelen te kunnen vervangen en dat zal idd een flatbar met een nieuw stuurpennetje worden, maar wel Raceface Deus dan.
@ Mountainfreak: als je je zo ergert aan het gewicht wat ik opgeef, moet je gewoon ff niet lezen. Het valt me op dat het hier meer om het materiaal gaat dan om de fun!
@ Wimbeest: Binnen sittard valt het vies tegen, ik zoek het meestal richting geleen, sweikhuizen, schinnen en verder.
Ook wel lekker is eerst een goed stuk rijden richting valkenburg en dan de margratenroute...
De Relax... Tjah. Zal maar niks zeggen.
Waar kom jij vandaan?