WW S-works

Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

Waarom een Sid?? Koop toch gewoon een alu vaste vork, die zal ook wel veel stijver zijn dan zo een Sid als je disc wilt rijden.
ooSoo
Mountainbiker

Post by ooSoo »

Waarom zo een bike dat is gewoon passie en ik werk voor mn geld en als ik dat wil uitgeven aan mn bike dan doe ik dat !!

waarom geen carbon omdat ik geen vertrouwen heb in carbon !

en waarom een sid , omdat ik wedsrtijden rij ( ook in het buitenland ) en daar kom je niet ver met een vaste vork !!!
Goldfinger1
Mountainbiker

Post by Goldfinger1 »

[quote="Corratec"]( ben nog 16j en heb nog geen job dus ... ) [-X [-X :^o :^o ](*,)
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

seg aub hé corratec doet toch met zen geld wa em wil zeker ;)
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

als die jongen geld wil steken in zijn fiets...laat hem dat toch doen! hij moet het betalen, niet jullie!
en ik denk dat hij er prachtig uit gaat zien! misschien dan opteren voor een reba (wc) EN een vaste vork voor de vlakke wedstrijden? 8)
Goldfinger1
Mountainbiker

Post by Goldfinger1 »

oldy but goldy wrote:
Corratec wrote:( ben nog 16j en heb nog geen job dus ... ) [-X [-X :^o :^o ](*,)
:^o :^o :^o :^o nog een klein beetje en pinokio heeft geen concurentie meer!
Mijn kuisvrouw kocht een Jaguar en een Jacht met 4 slaapkamers waarop een helikopter staat! Allemaal van de wedde die ze krijgt van mij! :-D :-) :lol:
Als je alles leest....16 jaar....5000€....eerst werk, dan weer niet of toch wel. Koersen in het buitenland (tegen Bornem waarschijnlijk)!Broer van Tom Boonen en kozijn van Basso....en waarschijnlijk getrouwd met Madonna nadat hij gescheiden was van Michael Jackson!
Ene met veel fantasie of wishfull thinking!
Maar kgun hem zijn plezierken zulle!
S-dude
Mountainbiker

Post by S-dude »

Ik vind het allemaal wa sterk overdreven, tuurlijk moet ge sterk overwegen welk materiaal ge gebruikt, maar uiteindelijk gaat het nie steken op 100 gram. De benen moeten ervoor zorgen dat ge een wedstrijd wint en uw fiets is het werktuig daartoe, da vind ik ervan.
Fluffy
Mountainbiker

Post by Fluffy »

S-dude wrote:Ik vind het allemaal wa sterk overdreven, tuurlijk moet ge sterk overwegen welk materiaal ge gebruikt, maar uiteindelijk gaat het nie steken op 100 gram. De benen moeten ervoor zorgen dat ge een wedstrijd wint en uw fiets is het werktuig daartoe, da vind ik ervan.
Wie het zich kan veroorloven mag van mij gerust een dikke fiets kopen... Maar 'k denk niet dat iemand van 16 al 'verstandig' genoeg is om zulke bedragen te besteden... Ben er vrij zeker van dat je van zulke aankopen later spijt krijgt. 'k Heb zelf genoeg brol gekocht in mijne jongen tijd waar ik niets kon mee doen. Geld dat ik nu wel zou kunnen gebruiken. En dat waren nog niet eens aankopen van 5000 euro zenne...
N I C K
Mountainbiker

Post by N I C K »

hey corratec

Gewoon uit interesse, welke buitenlandse wedstrijden staan er zoal op u programma?

grtz
Nick
Joybiker
Mountainbiker

WW S-works

Post by Joybiker »

Ik zou zeggen schrap vlug die WCS toestanden (stuur en stuurpen) en plaats Extralite in de plaats, stuurke weegt minder dan 100 gr (ingekort naar 52cm) en 'k rij er al enkele jaren mee rond zonder klachten. Zadelpen is ook heel stevig en minder dan 200 gr (31.8 * 350). In tegenstelling tot bvb WCS maken ze bij Extralite 'n licht maar degelijk bevestigingssysteem (voor 't zadel) zodat ze de buis toch nog 'n redelijke wanddikte kunnen geven. WCS is veel te zwaar qua bevestigingssysyteem, dus besparen ze daar op de wanddikte van de buis, gevolg, dat de buis scheurt natuurlijk.....dus WCS is ook nie zo heel zwaar, maar de manier waarop ze dat gewicht bereiken is niet zoals 't zou moeten (in mijn ogen dan he). Qua remmen, Formula Oro Puro al gezien, in goudkleur, 't wel speciaal en zo'n 350gr per set dacht 'k. En remkracht in overvloed (naar 't schijnt, zelf nog geen ervaring mee).

Groeten en veel fun met de samenstelling van je bike,

Joybiker
Post Reply