WW S-works
Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
- Goldfinger1
- Mountainbiker
- Goldfinger1
- Mountainbiker
Post by Goldfinger1 »
oldy but goldy wrote:Corratec wrote:( ben nog 16j en heb nog geen job dus ... )![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn kuisvrouw kocht een Jaguar en een Jacht met 4 slaapkamers waarop een helikopter staat! Allemaal van de wedde die ze krijgt van mij!
Als je alles leest....16 jaar....5000€....eerst werk, dan weer niet of toch wel. Koersen in het buitenland (tegen Bornem waarschijnlijk)!Broer van Tom Boonen en kozijn van Basso....en waarschijnlijk getrouwd met Madonna nadat hij gescheiden was van Michael Jackson!
Ene met veel fantasie of wishfull thinking!
Maar kgun hem zijn plezierken zulle!
Wie het zich kan veroorloven mag van mij gerust een dikke fiets kopen... Maar 'k denk niet dat iemand van 16 al 'verstandig' genoeg is om zulke bedragen te besteden... Ben er vrij zeker van dat je van zulke aankopen later spijt krijgt. 'k Heb zelf genoeg brol gekocht in mijne jongen tijd waar ik niets kon mee doen. Geld dat ik nu wel zou kunnen gebruiken. En dat waren nog niet eens aankopen van 5000 euro zenne...S-dude wrote:Ik vind het allemaal wa sterk overdreven, tuurlijk moet ge sterk overwegen welk materiaal ge gebruikt, maar uiteindelijk gaat het nie steken op 100 gram. De benen moeten ervoor zorgen dat ge een wedstrijd wint en uw fiets is het werktuig daartoe, da vind ik ervan.
WW S-works
Ik zou zeggen schrap vlug die WCS toestanden (stuur en stuurpen) en plaats Extralite in de plaats, stuurke weegt minder dan 100 gr (ingekort naar 52cm) en 'k rij er al enkele jaren mee rond zonder klachten. Zadelpen is ook heel stevig en minder dan 200 gr (31.8 * 350). In tegenstelling tot bvb WCS maken ze bij Extralite 'n licht maar degelijk bevestigingssysteem (voor 't zadel) zodat ze de buis toch nog 'n redelijke wanddikte kunnen geven. WCS is veel te zwaar qua bevestigingssysyteem, dus besparen ze daar op de wanddikte van de buis, gevolg, dat de buis scheurt natuurlijk.....dus WCS is ook nie zo heel zwaar, maar de manier waarop ze dat gewicht bereiken is niet zoals 't zou moeten (in mijn ogen dan he). Qua remmen, Formula Oro Puro al gezien, in goudkleur, 't wel speciaal en zo'n 350gr per set dacht 'k. En remkracht in overvloed (naar 't schijnt, zelf nog geen ervaring mee).
Groeten en veel fun met de samenstelling van je bike,
Joybiker
Groeten en veel fun met de samenstelling van je bike,
Joybiker