02/12/2006 Gistel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Klimmerken
Mountainbiker

Post by Klimmerken »

Mooi vernieuwd parcours.
Wel spijtig ,slechts 1 bevoorrading. #-o
Drakkar
Mountainbiker

Post by Drakkar »

Hallo,

Mooie tocht, enkel in het begin wat veel weg :-? .
Veel modder, op sommige plaatsen echte pap.
Eens op mijn gemak kunnen rijden.
Tot dat ik de Boskantjesrijders tegen kwam, daar ik even de weg bijster was. (soms wat late aanduiding)
Dank aan de mannen dat ik hun mocht vergezellen.
't Was de eerste keer dat deze tocht reed, is me goed bevallen daar er toch weinig bos is, eens wat anders.

Gegroet Drakkar.
LA-Biker
Mountainbiker

Post by LA-Biker »

De toch was inderdaad verre van slecht. Eén bevoorrading was wat aan de magere kant. Maar doordat het niet zo lastig was niet zoveel behoefte gehad aan meer. Hier en daar lag het wel modderig maar toch 24,6 gemiddeld gehaald, zoveel ploeteren was het dus ook weer niet.
piliX2
Mountainbiker

Post by piliX2 »

Dit was mijn allereerste tt, dus vergelijken kan ik niet. Ik vond het wel goed georganiseerd, als beginner ken je natuurlijk niet alle geplogenheden, dus die bevoorrading ben ik voorbijgereden, geen bordje of pijltje te zien :roll: en mijn eigen drinkbus was te smerig om nog te gebruiken :cry: . Nergens misgereden, dus de aanduidingen hingen goed, denk ik.
Mijn gemiddelde 21.5km/u en daar kan ik goed mee leven, ik heb er in ieder geval meer ingehaald dan andersom :-) . Na de (niet) bevoorrading zijn er wel een nest in LA-Biker tenue gepasseerd, daar kon ik, verhard, wind op kop, (nog) niet bijblijven. Maarja ik ben ook nog maar een beginnerke hé.
'T is in ieder geval goed meegevallen, 't was mijn eerste maar zeker niet mijn laatste tt.

Greetz
Biker Gistel
Mountainbiker

bedankt

Post by Biker Gistel »

allen bedankt om af te komen.

we hebben geen geluk gehad met het weer
in de vroege ochtend hadden we de pech dat er
mensen zijn geweest die de pijlen hebben verwijderd.
Waarvoor onze excuses.

hopelijk vonden jullie het fijn en mogen we jullie
volgend jaar terug verwachten

vriendelijke groeten
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Ik denk dat de meesten wieler toeristen waren die deze toertocht perfect vonden want wij vonden het niet veel soeps.
Eerst kilometers op de spoorwegbedding om dan aan te komen op het bloso parcours van Ichtegem. [-X [-X [-X
In de streek kan je er zeker veel meer uithalen denk maar aan de TT dat Bjorn Rondelez inricht =D>

Zo is het niet moeilijk om een parcours uit te dokteren #-o #-o

Inderdaad aan het weer kan je niet veel doen maarja we zijn mountainbikers of niet en wij kijken daar niet achter weer of geen weer wij gaan erdoor... =D>

De bepijling vonden wij goed maar aan de kruispunten mocht er zeker een bord staan met opgepast gevaarlijke weg dwarsen en dat vonden wij niet [-X [-X
De bevoorading was zeker dik in orde en ook de afpuitsand was goed =D> =D>

Alleé ondanks de negatieve boordeling ben ik toch tevreden dat ik afgekomen ben en ik was vertrokken met de fiets vanuit Leffinge en uiteindelijk had ik toch 65 km op de teller
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

#-o k vond de tocht ook ondermaats, van alle tochten die ik reeds veruit de zwakste, inderdaad leffingenoare de andere tocht is beter, ik vond dit geen mtb tocht, meer een gewoon ritje, mocht het niet geregend hebben dan reed ik dit parcours misschien wel met mijn kindjes op ne zondag, echt veel te weinig off road. bevoorrading was wat laat op de tocht, maar was voor mij voldoende. Op sommige tochte snak je ernaar na een uurtje biken, hier kon t ook zonder. volgende keer beter doen !!!
Post Reply