Ook terug van den tocht in St. Joris - Beernem en ons goe geamuseerd! Parcours lag zeker beter berijdbaar dan vorige week in Tielt en dus ook niet moeten afstappen. (toch niet vooraleer ik op m'n doze gevallen was ) Zeker de moeite waard!
voor my met voorsprong de beste tt uit de dichte omgeving vooral door zn variatie in t parcours.;,bos,single tracs,techniek,meer moet da nie zyn.het lag overal goed bereidbaar ,dat was vorig jaar wel iets anders door de vele regen.myn gedacht minder volk dan andere jaren ,de afwezigen hadden ongelyk ,84km opde teller(heen en terug naar huis) gem 23.5
Heerlijke rit opnieuw. We worden echt verwend, de laatste tijd. De prachtige bospassages en fantastische stukjes privé... Een overgrote proficiat aan de organisatie. Wat een fantastisch stuk offroad zat er niet in de laatste 10 kilometer. Man, man, man.
Niet erg druk wat forumleden betrof. Geertje gezien aan de controle, efkes Superfanneke een duwke gegeven onderweg (niet jaloers zijn, he filiberke... ) en een smeuige Leffe gedronken op de kosten van Katrien (nooit als eerste in de zaal binnengaan ).
Gisteren met 4 deze TT gereden.
Ik had al in de streek gereden maar deze TT ( op zaterdag, moet normaal werken ) had ik nog nooit gedaan. Misschien volgend jaar weer verlof nemen.
Mooi rit maar toch zwaar. Alle 4 apart aangekomen. IK vond de vele single tracks de max.
Volgende week Zedelgem of .... eens Wielsbeke.
Groetjes ...
Gistern dus ook deze tocht gereden, effenaf prachtig. Proficiat aan de organisatie.
Langs het parcour iemand gezien die foto's aan het nemen was, weet hier soms iemand of die ergens on-line worden gezet.