03/12/06 Beerst
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Beer van Beerst
- Mountainbiker
Post by Beer van Beerst »
Morgen is het zover, een laatste stand van zaken : alle wegen en paden zijn berijdbaar en zoals de geruchten rondgingen zal er morgen een verrassing te bekomen zijn na de rit
-
moddereter
- Mountainbiker
Post by moddereter »
deze namiddag beetje gaan rijden en ik moet bevestigen dat het al bij al nog meevalt van de modder.
Excuses om deze prachtige tocht (met gratis Leffe
)te missen zijn er niet meer.
tot morgen rond acht uur dertig
Excuses om deze prachtige tocht (met gratis Leffe
tot morgen rond acht uur dertig
Valt er overal nog vlot te rijden of is het echt baggeren in 't sliek, want daar ben ik niet zo voor te vindenmoddereter wrote:deze namiddag beetje gaan rijden en ik moet bevestigen dat het al bij al nog meevalt van de modder.
- T@D@P-cycler
- Mountainbiker
- Klimmerken
- Mountainbiker
Post by Klimmerken »
zal de eerste keer worden voor mij in Beerst.
Maar kheb er al veel horen boffen.
Maar kheb er al veel horen boffen.
- T@D@P-cycler
- Mountainbiker
Post by T@D@P-cycler »
ben om negen uur aangezet uit klerken voor 10 km wind in de rug..(goed wetende dat de wind genoeg ging blazen in beerst), aan een gematigd tempo richting beerst...,
Daar aangekomen heel kalm, hoorde wel dat er al een 300 tal op het parcour zaten. Maar na goed een half te hebben ingebeukt tegen de heel Felle Noorderwind begon da plotseling te gieten...
De benen waren goed, maar met zo een weer heb je al gauw de neiging ze te willen opblazen om zo vlug mogelijk thuis te zijn...
Geen verlet, heb het boeltje niet geforceerd en ben thuisgekomen (na tien km terug wind op kop) met 55 km op de Kilometriek, gem van 16.8...
Parcour was goed, maar ook niet meer...,
quote: Weer of Geen weer
Don't Forget To Ride Ya Bike
Daar aangekomen heel kalm, hoorde wel dat er al een 300 tal op het parcour zaten. Maar na goed een half te hebben ingebeukt tegen de heel Felle Noorderwind begon da plotseling te gieten...
De benen waren goed, maar met zo een weer heb je al gauw de neiging ze te willen opblazen om zo vlug mogelijk thuis te zijn...
Geen verlet, heb het boeltje niet geforceerd en ben thuisgekomen (na tien km terug wind op kop) met 55 km op de Kilometriek, gem van 16.8...
Parcour was goed, maar ook niet meer...,
quote: Weer of Geen weer
Don't Forget To Ride Ya Bike
Wa moet da dan geweest zijn vorig jaar ? Voor mij was het toch nog aan de zware kant, maar wel een uitdaging !moddereter wrote:'t zal beter berijdbaar als vorig jaar. quasi geen regen voorspelt en weet zeker dat de organisatoren rekening hebben gehouden met de omstandigheden van vorig jaar.
Nu maar hopen dat de wind niet zo fel blaast als afgelopen zaterdag in Vlamertinge (waar je met de zijwind soms weggeblazen werd).
Goeie organisatie, kom volgend jaar zeker terug ( hopelijk me beter weer )
-
the iceman
- Mountainbiker
Post by the iceman »
een toffe tocht alle tenmiste voor het gedeelte dat ik heb kunnen afleggen (25) km en een dikke pluim voor de gele carpos pechdienst merci mannen om mij te komen ophalen (khad nodedju de verkeerde binnenband mee man man man !!!! ) greetz en tot volgend jaar kzal dan proberen de tocht volledig te rijden hahahaha