2/12/2006 TT Sint-Joris - Beernem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

@ keere,

niets van aantrekken jong
zegt veel over het iq van zo'n gasten :wink:
SNO
Mountainbiker
Location: Pro Winner 29er, Ridley X-night, Colnago Cross, Cube Litening race

Post by SNO »

zeer mooie tocht =D> =D> =D> 'k Heb daardoor nog een stuk opnieuw gedaan...
merci aan de man uit Tielt voor het gezelschap...
Flea
Mountainbiker

Post by Flea »

Oi folks!

Ook terug van den tocht in St. Joris - Beernem en ons goe geamuseerd! Parcours lag zeker beter berijdbaar dan vorige week in Tielt en dus ook niet moeten afstappen. (toch niet vooraleer ik op m'n doze gevallen was :wink: ) Zeker de moeite waard!

Mijn persoonlijke scores:

Organisatie: 9/10
Bevoorrading: 9/10 (Alles wat je wenst!)
Bepijling: 10/10 (Niets op aan te merken!)
Parcours: 8/10 (Groot percentage offroad!)
Technische passages: 7/10 (Chique singletracks & "ervaren bikers"-stukjes! => Meer van dat! =D> )
Moeilijkheidsgraad: 7/10
Fungehalte: 8/10
(Scorebord © Traxer :wink:)

Ohja bijna vergeten, afspuitplaats tiptop, alleen blijft het jammer dat er geen douches zijn...

¡Cheerio!

tsjoetn

PS: Keere, niet van wakker liggen, iedereen is gestart als beginner, maar blijkbaar vergeten sommigen dat... :roll:
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Mijn http://www.i-mac.be/Blog/index.html verslag staat online.
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

=D> =D> =D> dat is hetgeen hier absoluut van toepassing is.

een zeer gevarieerd parkoer dat overal goed berijdbaar was, 'k ben zelfs nergens van de fiets gemoeten.

'k ben wel recreant geweest :wink:

afspuitplaats was ook ok, zelfs ook de emmerkens water voor de douche, nadien een goeien boterham, meer moet dat niet zijn.

Katrien20 aan de start gezien, Traxer op het parcour tegengekomen, Filiberke moest nog beginnen toen ik al bijna naar huis vertrok.

@Geertje, 'k ben ne keer benieuwd of dat ik u nu volgende week zeker zal zien op onze TT. :bounce:

St. Joris, als naar jaarlijkse gewoonte, een super de luxe organisatie, bravo =D> =D> =D>
sofeurken
Mountainbiker

st joris

Post by sofeurken »

voor my met voorsprong de beste tt uit de dichte omgeving vooral door zn variatie in t parcours.;,bos,single tracs,techniek,meer moet da nie zyn.het lag overal goed bereidbaar ,dat was vorig jaar wel iets anders door de vele regen.myn gedacht minder volk dan andere jaren ,de afwezigen hadden ongelyk ,84km opde teller(heen en terug naar huis) gem 23.5
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Heerlijke rit opnieuw. =D> =D> =D> We worden echt verwend, de laatste tijd. De prachtige bospassages en fantastische stukjes privé... Een overgrote proficiat aan de organisatie. =D> =D> =D> Wat een fantastisch stuk offroad zat er niet in de laatste 10 kilometer. Man, man, man. #-o
Niet erg druk wat forumleden betrof. Geertje gezien aan de controle, efkes Superfanneke een duwke gegeven onderweg :wink: (niet jaloers zijn, he filiberke... :roll: ) en een smeuige Leffe gedronken op de kosten van Katrien (nooit als eerste in de zaal binnengaan :wink: ).

Enfin, de punten:

Mijn (persoonlijke) scores:

Organisatie: 9/10
Bevoorrading: 9/10
Bepijling: 9/10
Parcours: 8/10
Technische passages: 7/10
Moeilijkheidsgraad: 7/10 (als je alle stukjes neemt)
Fungehalte: 8/10
(Scorebord © Traxer en Flea :wink: )
dickino
Mountainbiker

hallo

Post by dickino »

Gisteren met 4 deze TT gereden.
Ik had al in de streek gereden maar deze TT ( op zaterdag, moet normaal werken ) had ik nog nooit gedaan. Misschien volgend jaar weer verlof nemen.
Mooi rit maar toch zwaar. Alle 4 apart aangekomen. IK vond de vele single tracks de max.
Volgende week Zedelgem of .... eens Wielsbeke.
Groetjes ...
zone30
Mountainbiker

Post by zone30 »

SUPER, een van de betere, zoniet beste tt, 't was genieten, proficiat aan de organisatie
Rutten
Mountainbiker

Post by Rutten »

Gistern dus ook deze tocht gereden, effenaf prachtig. Proficiat aan de organisatie.
Langs het parcour iemand gezien die foto's aan het nemen was, weet hier soms iemand of die ergens on-line worden gezet.
Post Reply