3/12/2006 Sysele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

@bbq

"de route" = de oude spoorweg!

@witje

ja een beetje zoals den modale Belg: als het voor zijn eigen deur is dan ist geen probleem zekers!

en als ze aan dat tempo voortdoen dan schiet er binnenkort nie veel meer over zulle! :(
witje
Kerstman

Post by witje »

G-love wrote:@bbq

"de route" = de oude spoorweg!

@witje

ja een beetje zoals den modale Belg: als het voor zijn eigen deur is dan ist geen probleem zekers!

en als ze aan dat tempo voortdoen dan schiet er binnenkort nie veel meer over zulle! :(
helaba da was maar een graptje he, zo modaal ben ik nu ook weer niet he, natuurlijk vind ik het ook spijtig dat er stukken ofroad verdwijnen, maar stukken als de minneweg die in de winter putten hebben van 1 meter diep vind ik toch iets teveel van het goede. De rest is beroepsmisvorming #-o
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

@witje,

No Problem, maar twas toch een schoon stukske voo te trainen é! :(
picolo
Mountainbiker

Post by picolo »

Vandaag stukken van het parcour gereden

de weg langs de blinker en stinker ligt er super bij
in enkele dreven in donk liggen er ferme waterplassen maar je kan er goe rond rijden
en de "minnedreef" mag omgedoopt worden tot de "minneautostrade" :(

één klein detail het is hier beginnen regenen dus .....
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Ik ga nog een weekend zonder bike moeten, ik zit met een Lumbago sinds gisteren. Ondertussen een tweetal spuiten gekregen en het is al terug stukken beter, hopelijk tegen volgend weekend volledig hersteld.
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Hopelijk houden de weergoden zich een beetje gedeisd. Bij geen te felle neerslag komen de St Rita Trappers met een man(vrouw) of 8. [-o< [-o<
Heb net gehoord van mijn broer dat de dijken van de kanalen nog steeds goed berijdbaar zijn. :-D

@lok 36000 beterschap gewenst

Mss tot morgen

geertje :wink:
picolo
Mountainbiker

Post by picolo »

Deze morgen gestart op de 45KM voor dag en dauw. De eerste ofroadstrook was de minneautostrade (o wat was deze vroeger toch leuker) Al vlug bleek dat de wind een enorme spelbreker. Hierdoor en daar ik nadien nog weg moest heb ik de laatste uitbreiding voor de 45 letterlijk en figuurlijk moeten laten links liggen. Het was een leuke toch het enige minpunt vond ik de late stop op de 45 (slehts na 26km). uiteindelijk met de tocht en de allé en retour toch een kleine 50 kilometer op de teller. En nu op weg naar Herstberge volgende week.
witje
Kerstman

Post by witje »

pas rond 9.30 gestart deze morgen voor de 45 km, toen ik achter het kanaal de single track aan het rijden was begon het te gieten, na de stop in moerkerke recht naar sijsele gereden, was doornat toen ik aankwam.
vlug fiets gewassen en recht naar huis gereden, gene apres gedaan. #-o
ook niemand gezien onderweg, was te laat vertrokken zeker :oops:
keere
Mountainbiker
Location: 2x trek elite 9.9, madone 5.2 duca ace 09, equinox 7 ultegra/DA08 + aeolus wheels

Post by keere »

hier vant zelfde
ook rond da uur gestart,
toen we aan veldzicht of de groene wandeling (k mis altyd tss die twee) begon da idd redelijk te zoppen, aangezien dat er een maat van me mee was die voor de tweede keer op een fiets zat, in jeansbroek #-o, die doornat was, dan maar gawoon tot in moerkerke gereden en zo terug naar sijsele, nog een eind te voet gedaan, want hij had zadelpijn, dus ja,
het stuk dat we gedana hebben, was in orde :-D ,
grtz

[quote="witje"]pas rond 9.30 gestart deze morgen voor de 45 km, toen ik achter het kanaal de single track aan het rijden was begon het te gieten, na de stop in moerkerke recht naar sijsele gereden, was doornat toen ik aankwam.
vlug fiets gewassen en recht naar huis gereden, gene apres gedaan. #-o
ook niemand gezien onderweg, was te laat vertrokken zeker :oops:[/quote]
Guest

Post by Guest »

Nooit gedacht dat ik in de Minneweg in de gietende regen van mijn leven nog eens 45 km per uur zou rijden...
Post Reply