03/12/06 Weerde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

Normaal gezien aanwezig, hopelijk is de vettigheid wat opgedroogd tegen dan.
speedy-biker
Mountainbiker

Post by speedy-biker »

pacer wrote:Normaal gezien aanwezig, hopelijk is de vettigheid wat opgedroogd tegen dan.
hopelijk want toen na humbeek hem ik gvd 2 uur moette kuisen voor me vloke terug blonk zenne :wink: =P~
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

speedy-biker wrote:
pacer wrote:Normaal gezien aanwezig, hopelijk is de vettigheid wat opgedroogd tegen dan.
hopelijk want toen na humbeek hem ik gvd 2 uur moette kuisen voor me vloke terug blonk zenne :wink: =P~
Afspuitstand niet gebruikt?
Smallen Drash
Mountainbiker

Post by Smallen Drash »

Is er ne speciale prijs voor de eerste die inschrijft? :lol: :lol: Smallen Drash
jaco
Mountainbiker

Post by jaco »

Smallen Drash wrote:Is er ne speciale prijs voor de eerste die inschrijft? :lol: :lol: Smallen Drash
Dan zijde toch nog altijd de laatste binnen. :-D :-D
boegie
Mountainbiker

Post by boegie »

kzal er waarschijnlijk zijn maar ik vrees dat ik de zon uit Rotselaar moeilijk ga meekrijgen.Vorige week was dit wel gelukt!
Kga mijn best doen!!!
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Het lijkt wel of er alleen maar Sasbikers zullen aanwezig zijn in Weit. :-?
Uitgezonderd Dirty natuurlijk want er moet toch iemand "Den Donkere" opdrinken achteraf. Of niet soms, Dirty...? :drunk:
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

Hé Domme,

Lucky22, Marij en Teze zullen toch ook al aanwezig zijn. We gaan ons niet laten afschrikken door een beetje wind hé :wink: De wind zal wel zorgen voor wat weerstand op het eerder vlakke parkoers en zal ons wel wat "virtuele" hoogtemeters geven 8)
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Lucky22 wrote:Hé Domme,

Lucky22, Marij en Teze zullen toch ook al aanwezig zijn. We gaan ons niet laten afschrikken door een beetje wind hé :wink: De wind zal wel zorgen voor wat weerstand op het eerder vlakke parkoers en zal ons wel wat "virtuele" hoogtemeters geven 8)
Ik heb nog juist iemand nodig om kunnen achter te rijden. Ik bedoel, om uit de wind te rijden. Achter Smallen Drash heeft het niet veel zin: 1) Hij is te smal 2) Hij rijdt meestal achter mij...dus :roll: Zijn er andere vrijwilligers die mij uit de wind kunnen houden? :wink:
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

Ik dacht just hetzelfde te vragen maar dan aan u : achter u "breedgeschouderde" O:) karuur kunnen Marij en ik tesamen toch zonder problemen uit de wind rijden en dan misschien nog naast elkaar :-D

Maar ge gaat weeral vroeg van de partij zijn zeker #-o
Post Reply