STIKKERS

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
zaskar72
Mountainbiker

STIKKERS

Post by zaskar72 »

Ik ben van plan mijn kader te laten spuiten.
De kleur weet ik nog niet maar alle tips zijn welkom.
Is de kader van mijn MUD/BEACH bike dus mag iets speciaal zijn dacht al aan WIT :drunk: :wink: ...hihi in de MUD zal dat mooi tot zijn recht komen.

Enfin dan wou ik daar weer stikkers laten overplakken en dan laag vernis over gebakken snappie?

VRAAG: waar vindt ik stikkers van GT? Al was het maar alleen de grote op de schuine buis ter hoogte van bidonhouder. [-o< [-o< [-o< :drunk:
yellow
Mountainbiker

Post by yellow »

Die van gt vindt je nog (redelijk) gemakkelijk
Als je je frame laat lakken bij ANIBEL kan je ze laten maken en worden ze meteen mee vernist :wink:
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

ANIBEL ok ik zoek effe op via Google..
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

nog voorstellen of info?
Guest

Post by Guest »

Ja Gino,
ten eerste zijn het stickers en ten tweede doe uw frame gewoon bij annibel in aarschot binnen
voor een goede 70€ ofzo is dat gelakt met de decals onder een vernislaag
wel maar 1 kleur
per kleur komt er een klein bedrag bij
rond de 15€ dacht ik
en anders voor die decals (stickers) van Gt kijkt eens op ebay duitsland
daar zie ik die regelmatig aangeboden worden
trankil
Mountainbiker

Post by trankil »

Je kan in Aarschot ook een bestandje binnenbrengen van wat je op je kader wil. Zij maken dit dan zelf aan. Het moeten dus niet de originele decals te zijn.
Wel opletten met namaak. Ze zijn niet echt te vinden om op een no-name kader één of ander gekend merk te spuiten. Zolang je deze kader voor jezelf houdt is dit geen probleem. Maar zij weten niet zeker dat je dit niet enkel doet om het achteraf (frauduleus) te verkopen. Zolang je er iets bijplaatst dat het duidelijk is dat dit geen origineel (lees: van fabrikant uit) kader is, hebben ze er geen probleem mee. (Je initialen of iets dergelijks mee laten spuiten bv)

Ik heb mijn koersfiets daar laten lakken (mat zwart met gele en rode decals), nu 1.5 jaar later ziet alles er nog als nieuw uit.

volledige kader+vork mat zwart gelakt, 9 decals (geel en rood) en alles daarna mat gevernist kostte me 97 Euro. (per decal 3 euro)
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

Een bestandje... euh leg dat is uit aub?! #-o

Ik heb wel een idee in mijn hoofd om mijn bike te laten spuiten. 8) Zou in 3 kleuren zijn en met meerdere stiKKers op die ik dan onder de VERNIS zou laten plakken. Alleen het is een GT frameen ik moet GT stiKKers hebben anders laat ik GT er op spuiten.

Ik heb een foto van originele GT maar kan ik die ni bewerken met een programma en dan dat doorzenen naar Aarschot ( firma? adres? site?)
Als je zo een programma hebt kan ik dan op je hulp rekenen voor uitleg of samenwerking? [-o<
Guest

Post by Guest »

www.goudengids.be
als je niet te tam bent he gino
:P :lol: grapje
als je het niet vind zal ik ergens tijdens het weekend de telefoon nummer van annibel posten
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

Manitou pas op of ge gaat uw pluimen is kwijt zijn hé mateke !! :evil:
The Giant
Mountainbiker

Post by The Giant »

zijn jullie allemaal belgen met je "GE"voor all je woorden????!!!!! :bounce:
Post Reply