Rockrider 8.1 Decathlon

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Nessie
Mountainbiker

Post by Nessie »

't Is ondertussen al 5412 - 0 voor mij :wink:
B@rt
Mountainbiker

Post by B@rt »

hoe zit het met de rij eigenschappen van deze bike want ik sta op het punt dezelfde te kopen maar dan wel een maatje groter
Nessie
Mountainbiker

Post by Nessie »

B@rt wrote:hoe zit het met de rij eigenschappen van deze bike want ik sta op het punt dezelfde te kopen maar dan wel een maatje groter
Super fietske! Heb er echt geen klagen over. Voor dat geld vind je nergens een betere fiets hoor. Een aanrader :wink:
B@rt
Mountainbiker

Post by B@rt »

inderdaad, voor mijn 600€ vind ik nergens een fiets met die afmontage, nu enkel de maat kiezen want ik zit juist tussen M: 1m65-1m75 en L:1m75-1m85. Ik ben een 1m75. ik zal zaterdag eens gaan kijken want ik weet dat ze in Roeselare zowel een M als een L staan hebben dus ik zal niet lang moeten wachten.
Cebe
Mountainbiker

Post by Cebe »

Ik heb nog met een 2005 exemplaar gereden. Voor zijn prijs vind je inderdaad niet snel een betere fiets. Normaal ga je een large van de 2006 niet meer vinden in roeselare. Rij door daar Kortrijk, en daar stond maandag wel een. (ook een 8xc btw :drunk: =P~ ).
Ik kom van Brugge maar wij rijden toch door naar Kortrijk, omdat de mechanieker er precies meer van kent, en vet gebruikt. Wat je niet echt op alle plaatsen kan zeggen van Roeselare. En je ziet het duidelijk, mijn rr komt uit Kortrijk, die van mn pa uit roeselare :-?
B@rt
Mountainbiker

Post by B@rt »

Rockrider_be wrote:Normaal ga je een large van de 2006 niet meer vinden in roeselare.
Ik heb er voor gebeld en ze zeiden dat ze er nog stonden, maar ik zal het wel zien hé, in ieder geval bedankt.

Wat bedoel je met : je kan zien dat die van m'n pa uit roeselaere komt!!!
Nessie
Mountainbiker

Post by Nessie »

Ik vond de service van Decathlon Kortrijk echt te wensen overlaten :-? Ze hadden me beloofd dat ik de fiets binnen de drie dagen zou hebben en dat ze er zonder probleem een dameszadel zouden opzetten ipv het standaard mannenzadel... Ja tarara. Ik heb om en bij de 3 weken moeten wachten. De zaterdag toen ik voor de laatste keer belde en hem dus ook mocht gaan ophalen, vertelden ze me dat de fiets al 3 dagen binnen was maar ze m'n tel.nr. niet vonden... Daar hebben ze m'n fiets in m'n handen gedraaid zonder één woord uitleg en wat het zadel betreft: noppes. Nuja, ik heb dan snel de kassa gepasseerd en we hebben hem thuis tiptop in orde gebracht. Woensdag gaan mtb'en in het kluisbos en toch wel vastgesteld dat de versnellingen niet goed afgeregeld staan waardoor ik vanmiddag eens bij de plaatselijke fietsenhandelaar mag passeren. Samenvattend: voor de service moet je in Decathlon Kortrijk niet zijn. Maar de fietsen zijn overal gelijk... dusja, nog altijd een aanrader die rr :wink:

Groetjes!
Cebe
Mountainbiker

Post by Cebe »

Wat bedoel je met : je kan zien dat die van m'n pa uit roeselaere komt!!!
Enkele voorbeelden, aan de rails van het zadel van de 8.2 hangt nog plastiek dat er niet is vanafgehaald=> slordig te werk gaan, een zadelhaal je toch deftig uit de verpaking voor je die monteert. Op vele plaatsen waar geen fabriksvet aanhangt( boutjes enzo) wordt in roeselare geen vet gebruikt. gevolg=> probeer die boutjes maar eens los te krijgen volgend jaar :-D veel succes ermee. Opgelet de informatie die ik hier geef is over fietsen die 3 maand geleden zijn aangekocht, in decathlon verandert het persooneel vaak! Wij hebben gewoon betere ervaringen met Kortrijk...

Veel plezier met je 8.1! zet je hem in de showroom als je hem hebt?
altijd leuk om een merkgenoot te zien blinken =P~

Bert
Cebe
Mountainbiker

Post by Cebe »

Oeps, er is iemand anders me voor met een andere mening.
Maar de fietsen zijn overal gelijk... dusja, nog altijd een aanrader die rr
inderdaad, goed materiaal =D>

Alleen de service van de winkels, zo zie maar, iedereen heeft andere ervaringen. Misschien ga je dan gewoon best naar de winkel die het dichtst in de buurt is, en het zelf ondervinden. Ik zeg a, Nessie zegt B.
Maar over de fietsen zijn we wel tevreden, en dat telt nog altijd :P
B@rt
Mountainbiker

Post by B@rt »

Het is inderdaad de fiets die telt, hoe zit het bij jullie met de schijfremmen want dat is mijn enigste twijfelpunt, als ik hier zo een beetje lees opt forum dan zijn er toch een aantal topic die over de problemen van schijfremmen gaan.
Post Reply