Hallo,
Ik zal ook van de partij zijn. Maar ik heb nog 1 vraagje.
Geen douche's ?? Maar is er mogelijkheid om zich een beetje te wassen ( Emmers water ofzo ) ??
2/12/2006 TT Sint-Joris - Beernem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: douche's
ja hoor, verwarmd lokaal en emmerkes met lekker warm water.dickino wrote:Hallo,
Geen douche's ?? Maar is er mogelijkheid om zich een beetje te wassen ( Emmers water ofzo ) ??
Hopelijk is deze niet te vergelijken met de blosoroute van Ruiselede, want dit stelt echt weinig voor. Ik begrijp wel dat er rond die streek geen hoogtemeters te vermelden zijn, maar wat bos opzoeken moet toch het minste zijn... hopelijk kunnen jullie wat fietsen rond en in de bossen van Hertsberge. Ikzelf heb meer geluk bij het uitzoeken van tourtochten, want ben woonachtig te Tervuren " Zoniënwoud " ook Meerdaalbos rond Leuven is een aanrader, alle tourtochten in Waals Brabant zijn juweeltjes... Toch wens ik jullie allen een fijne tourtocht. Mijn broer is woonachtig te St.Joris, maar door het tegenvallende bloso-parcours deze zomer te Ruiselede kom ik echt wel niet meer fietsen in het mooie Vlaanderen. En met dit weer geen douches
we keren echt wel terug in de tijd
Nee, een grapke, aan allen een geweldige tocht gewenst, ik wil enkel zeggen dat amusement voorop staat. Nog veel bikeplezier...
- thegreattrax
- Kerstman
- bleken (wacky racer)
- Mountainbiker
- dickino
- Mountainbiker
Re: douche's
Bedankt voor de info. Het is inderdaad aan het ... motregenen maar ik kom zeker af, het zal rond 13u zijn.Superfan wrote:ja hoor, verwarmd lokaal en emmerkes met lekker warm water.dickino wrote:Hallo,
De emmerkes en de .... Leffe's zullen welkom zijn.
Tot straks ...