Dilsen-Stokkem en omstreken.

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Ang wrote:Zondag 10 december om 8.45 aan de Beau Séjour, vervolgens rijden we naar de kapel van de weerstand om daar eventueel de rest op te pikken. En om 9 uur vertrekken aan de kapel voor een mooi tochtje.
Och vergeten, dan is TT in stramproy, molenbeersel de grens over, dus ik ga dan naar daar.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Jammer! Je bent de weken daarna altijd welkom. Laat maar iets weten.
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

K2-er wrote:is dat die kleine kapel waar de fitometer begint ?
correctomundo
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

biker84 wrote:ik ben zelf ook van dilsen-stokkem,soms moet ik alleen maar meestal zijn we met zen 2 gaan op zondag maar als ik kan wil ik wel eens met jullie meegaan! :bounce:
zondag 10 december 9u in Rotem aan de Kapel :wink: en als je niet kan en later nog mee wil, laat je maar wat weten.
dendave
Mountainbiker

Post by dendave »

endorfin wrote:Euh de beau sejour is al redelijk ver voor mij.
Eerder kapel van rotem, of neeroeteren boven aan de bank ?
En dan van daaruit een ritje, ik ken wel enkele mooie
maarja is maar een voorstel
hey, dat is bekend terrein :P
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

dendave wrote:
endorfin wrote:Euh de beau sejour is al redelijk ver voor mij.
Eerder kapel van rotem, of neeroeteren boven aan de bank ?
En dan van daaruit een ritje, ik ken wel enkele mooie
maarja is maar een voorstel
hey, dat is bekend terrein :P
Zondag 10 december om 8.45 aan de Beau Séjour, vervolgens rijden we naar de kapel van de weerstand (9u) om daar eventueel de rest op te pikken. En om 9 uur vertrekken aan de kapel voor een mooi tochtje. Kom je mee?
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

JA!! :wink: :lol: :lol:

Ik wil jullie af en toe wel vervoegen als da mag. Den 10de ga 'k proberen erbij te zijn, maar als 't pijpestelen regent dan hang ik het watje uit en pas ik :-) Maar als ik het woord 'Dilsen' hoor begint het al te kriebelen :-({|= Ik moet voor den 10de nog wel wa kilometerkes vreten want met de conditie is 't gene vette momenteel.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Tuurlijk mag dat! Waar wil je afspreken? Gezien de afstand die je moet rijden misschien best ad Kapel van de Weerstand in Rotem? Een adres heb ik daar niet van, wel een wegbeschrijving als je dat wil. Je kan ook naar Maurice gaan, maar of je zijn wekker kan vertrouwen na een optreden, weet ik niet. :wink:
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

okee ik ga proberen te komen,
misschien een idee om het startuur wat te verlaten, zodat we nog een beetje zondagsrust hebben ?
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Als je van 23u tot 8u slaapt, heb je toch genoeg nachtrust gehad, he :wink: Hierboven staan de afgesproken uren ad Beau Séjour en de kapel. We kunnen wel langs Bergerven gaan, zo richting Opoeteren voetbalplein en je daar ergens oppikken.

Als 't zondag niet te hard regent ga ik naar As (TT). Zal rond 9u30 vertrekken. Wie mee wil stuurt best een PB om het hier wat overzichtelijk te houden.
Post Reply